piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Odwiedź ENERGĘ za pomocą smartfona

    Zobacz również

    Energa, jako pierwsza w branży energetycznej, uruchomiła mobilną aplikację dla elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Usługa dostępna jest na smartfony i tablety z systemami operacyjnymi iOS oraz Android. W ciągu pierwszego próbnego miesiąca z możliwości tej skorzystało ponad pół tysiąca klientów. Rynek telefonii komórkowej rozwija się w Polsce w ekspresowym tempie. Według statystyk komórki posiada już ok. 85-90% Polaków.

    - Reklama -

    Obecnie widać wyraźny wzrost udziału rynku telefonów typu smartfon. To właśnie Polska ma stać się – wg badań GFK Polonia –  najszybciej rozwijającym się rynkiem tych urządzeń w Europie Środkowo-Wschodniej. Tendencja ta dotyczy także liczby użytkowników tabletów.

    Aplikacja mobilna elektronicznego Biura Obsługi Klienta (meBOK)  aktualnie dostępna jest dla urządzeń mobilnych (smartfon i tablet) wyposażonych w system operacyjny iOS oraz system operacyjny Android. Ponadto docelowo Energa planuje wdrożenie usługi dedykowanej pozostałym najbardziej popularnym systemom operacyjnym, których użytkownicy już dziś mogą korzystać z „lekkie” wersji platformy eBOK przygotowanej specjalnie na telefony komórkowe. Aplikacje można wyszukać w marketach internetowym  lub  pobrać za pomocą QR Kodów. Z „lekkiej” wersji serwisu można skorzystać łącząc się ze stroną www.ebok.energa.pl przy użyciu telefonu komórkowego.

    Aplikacja meBOK umożliwia dostęp, przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, do wielu funkcji, m.in.:

    • podglądu salda rachunku, terminu płatności oraz  aktualnych i archiwalnych danych z faktury oraz wpłat;
    • podglądu informacji o posiadanych umowach;
    • prezentacji wykresów oraz statystyk związanych ze zużyciem energii elektrycznej;
    • samodzielnego rozliczania zużytej energii elektrycznej w oparciu o podany przez Klienta stan licznika w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste;
    • zakupu energii elektrycznej do licznika przedpłatowego w systemie pre-paid;
    • wyszukiwarki najbliższego Biura Obsługi Klienta, jego adresu i  godzin  otwarcia

    Obecnie dostęp do konta eBOK za pomocą urządzenia mobilnego jest prosty i intuicyjny. Wystarczy pobrać wygodną w obsłudze darmową aplikację, zalogować się przy użyciu posiadanego identyfikatora i hasła używanego w tradycyjnej wersji platformy eBOK lub przejść prosty proces rejestracji i założyć konto użytkownika.

    To kolejna wprowadzona przez Energę możliwość kontaktu czy zakupu prądu. Wcześniej firma uruchomiła wiele innych, nie wymagających bezpośredniego odwiedzania Biura Obsługi Klienta, kanałów kontaktu z klientem (elektroniczne Biura Obsługi Klienta, telefoniczne Biura Obsługi Klienta czynne aż 12 godzin od godz. 8 do 20), a także szereg nowych form płatności (Internet, sieć Via Moje Rachunki, doładowania dla posiadaczy liczników pre paidowych przez Internet).

    Aby pobrać odpowiednią aplikację należy kliknąć jeden z wybranych linków:

    • Smartfon iPhone – http://itunes.apple.com/us/app/aplikacja-mobilna-ebok/id505409380?mt=8
    • Smartphone z Android -https://market.android.com/details?id=com.energa.tablet&feature=search_result
    • Tablet iPad – http://itunes.apple.com/app/aplikacja-mobilna-ebok-dla/id519675366?mt=8
    • Tablet z Android – https://market.android.com/details?id=com.energa&feature=search_result
    ŹródłoEnerga
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO Find X8 Pro debiutuje w Europie, a wraz z nim ColorOS 15

    OPPO oficjalnie zaprezentowało najnowsze modele z flagowej serii Find – OPPO Find X8 oraz OPPO Find X8 Pro. Model...