Projekt Electronic Beats, od wielu lat sygnowany marką T-Mobile, nabiera rozpędu. Podczas tegorocznego lata sceny Electronic Beats zagoszczą na popularnych polskich festiwalach, w tym na katowickim OFF Festival, który rozpocznie się już 5 sierpnia.
OFF Festival Katowice to obowiązkowa pozycja w kalendarzu każdego miłośnika dobrych brzmień.
T-Mobile wraz z ambasadorem projektu Electronic Beats i jednocześnie twórcą festiwalu – Arturem Rojkiem – zapraszają do udziału w tym największym wydarzeniu muzycznym na Śląsku, które odbędzie się w dniach 5-7 sierpnia 2016 r.
Na scenie Electronic Beats podczas katowickiego OFF Festivalu będzie można zobaczyć światowego formatu gwiazdy muzyki elektronicznej – Gus Gus, cieszącą się ogromnym uznaniem grupę muzyczną wprost z Islandii, czy DJ Koze – twórcę, któremu już kilkukrotnie został uznany za najlepszego niemieckiego DJ-a. Ponadto, zagrają m.in. Derrick May, Jaga Jazzist i Pantha Du Prince. Nie zabraknie również polskiego akcentu – ze sceny będzie można usłyszeć zielonogórskie trio Niemoc.
Mocny beat w najlepszej sieci
Od dzisiaj rusza kolejna odsłona kampanii komunikacyjnej, poświęconej muzycznym aktywnościom T-Mobile. W najnowszych spotach Artur Rojek promuje scenę T-Mobile Electronic Beats na zbliżającym się OFF Festivalu,
Kampanię przygotowała agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Za kreacje w Internecie odpowiada SMG LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.