piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ofcom badał Brytyjczyków

    Zobacz również

    Brytyjski regulator Ofcom podał ciekawe wyniki badań, dotyczące zadowolenia klientów usług mobilnych na tamtejszym rynku, w 2010 roku. Według raportu 2010 Consumer Experience, zadowolenie z ofert dostawców usług internetowych (ISP), w zakresie stałych łączy, utrzymuje się na stałym poziomie 80%. Wzrósł odsetek użytkowników niezadowolonych z tego typu usług – z 14% w 2009 roku, do 19% w roku 2010.

    - Reklama -

    Ciekawostką jest tu jednak fakt, że ogólna liczna abonentów korzystających z usług dostępu do Internetu w oparciu o stałe łącza, kurczy się. W 2009 roku był to 88% usług, zaś w 2010 roku jest to 86%.

    Spadek ten związany jest z rozwijającym się rynkiem mobilnych usług internetowych. Ich udział w rynku wzrósł z 8% w roku 2009, do 11% w roku następnym. Zdaniem firmy Ofcom, głównymi odbiorcami tych usług są ludzie ubożsi, z niższymi dochodami. Przy czym 16% gospodarstw domowych nie posiada stałego łącza telefonicznego. Większość z nich opiera się na telefonii komórkowej.

    Zaskakujący jest również fakt, że blisko 57% użytkowników Internetu nie wiedziało jakie parametry  łącza im proponowano w ogłoszeniach. Blisko 66% nie potrafiło powiedzieć, jaką dysponuje obecnie prędkością łącza.

    Jest to o tyle interesujące, że niemal połowa brytyjskich gospodarstw domowych zakupuje obecnie dwie lub więcej usług komunikacyjnych u swojego operatora.

    Źródłoispreview
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...