poniedziałek, 23 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Oferta Orange dla kibiców Ekstraklasy

    Zobacz również

    Wczoraj wystartowały rozgrywki sezonu 2007/2008 Orange Ekstraklasy, a główny sponsor zaproponował kibicom specjalną ofertę Orange Ekstraklasa z darmowymi rozmowami, SMS-ami i MMS-ami na zawsze. Dodatkowo fani dostaną darmowy serwis multimedialny na temat Orange Ekstraklasy, a wkrótce zobaczą na telefonach pierwszą grę w formacie Java, odwzorowującą polską ligę.

    - Reklama -

    Piłkarska
    propozycja Orange opiera się na najbardziej popularnej ofercie
    abonamentowej operatora – Nowy Twój Plan. Może z niej skorzystać każdy,
    kto wybierze ten plan z miesięcznym zobowiązaniem minimum 45 zł – tak
    jak 45 minut emocji na boisku piłkarskim.
    W ramach promocji Orange Ekstraklasa kibic otrzyma co miesiąc, przez cały okres umowy:

    • co najmniej 80 darmowych minut na rozmowy
    • darmowe rozmowy oraz SMS-y i MMS-y w Orange i na numery stacjonarne wieczorami (w godz. 20.00-09.00) i we wszystkie weekendy
    • pakiet 10 MB gratis na surfowanie po Internecie przez telefon, by na
      bieżąco sprawdzać wyniki meczów Orange Ekstraklasy, wieści ze stadionów
      i kalendarz rozgrywek.

    W przyszłym miesiącu kibice Orange Ekstraklasy będą mogli ściągnąć za
    darmo na swój telefon pierwszą piłkarską grę Java odwzorowującą polską
    ligę piłkarską. Można się w niej wcielić się w rolę trenera prawdziwej
    drużyny np. Legii Warszawa czy Wisły Kraków. Gra Orange Ekstraklasa
    jest wierną symulacją warunków panujących na boisku i skutków decyzji
    podejmowanych przez jej uczestników. Łatwa obsługa i wiele dostępnych
    opcji będą gwarancją dobrej zabawy dla wszystkich miłośników gier i
    futbolu.

    Oprócz gry umilającej oczekiwanie na prawdziwe piłkarskie emocje, nowi
    klienci Orange Ekstraklasy zyskają także dostęp do bogatego w
    informacje, newsy i ciekawostki serwisu MMS Orange Ekstraklasa. Mogą z
    niego korzystać za darmo przez jeden miesiąc, bez żadnych dodatkowych
    opłat.

    ŹródłoMedia2.pl
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO na rzecz kultury: zapowiedź partnerstwa z UNESCO oraz start kampanii #CaptureMyCulture

    Z okazji swojego 20-lecia, OPPO zapowiada współpracę z UNESCO mającą na celu wspieranie edukacji kulturalnej i różnorodności poprzez nowoczesne...