Opublikowany właśnie zaktualizowany Raport Urzędu Komunikacji Elektronicznej UKE o stanie rynku telekomunikacyjnego w roku 2006 stwierdza: „Najkorzystniejsze koszyki cenowe dla klientów usług pre-paid zaoferowała Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., zarówno w ramach marki TakTak, jak i Heyah”.
Do wyróżnionych przez UKE ofert należą:
- Tak Tak i Heyah
- Oferta dla biznesu
- Oferta post-paid dla średnio i bardzo aktywnych klientów
Ze zweryfikowanych i poprawionych wyników analiz przeprowadzonych przez
UKE wynika, że w ramach usług przedpłaconych najtańsze na rynku oferty
zaproponowały Tak Tak i Heyah. Roczny koszt koszyka usług wyniósł,
odpowiednio, 200 zł brutto i 213,22 zł brutto.
W raporcie porównane zostały także roczne koszty korzystania z telefonu
komórkowego w ofertach post-paid dla trzech profili klientów: mało,
średnio i bardzo aktywnego. Jak podaje raport: „w przypadku klienta
średnio i bardzo aktywnego najkorzystniejszy cenowo był koszyk
oferowany przez Polską Telefonię Cyfrową Sp.z o.o.”. W ocenie UKE
również w zakresie usług abonamentowych dla biznesu najkorzystniejszą
ofertą była oferta Ery.