Jutro, tj. 10 listopada, oddziały Banku BGŻ BNP Paribas zostaną zamknięte o godz. 14.00, a bankowość elektroniczna i telefoniczna, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych zostanie wyłączona o godz. 18.00. Planowane przelewy najlepiej zrealizować, jak najszybciej. Transakcje kartami płatniczymi – zarówno płatności w sklepach, jak i wypłaty z bankomatów – będą obsługiwane na bieżąco.
Przerwa w dostępie do bankowości elektronicznej związana jest finałem fuzji operacyjnej, czyli scalenia i ujednolicenia obsługi połączonych wcześniej Banków BGŻ i BNP Paribas Banku Polska. Dzięki wprowadzonym zmianom Bank uprości i całkowicie ujednolici obsługę wszystkich klientów.
Bank przypomina klientom:
- Oddziały Banku: w czwartek 10 listopada 2016 oddziały Banku BGŻ BNP Paribas zostaną zamknięte wcześniej, o godz. 14.00.
- Systemy bankowości elektronicznej, telefonicznej i mobilnej 10 listopada 2016 o godz. 18.00 zostaną wyłączone. Ponowne ich uruchomienie zaplanowane jest na 14 listopada, godz. 8.00. Od tej pory wszyscy klienci będą korzystać z systemu Pl@net.
- Z uwagi na ograniczenie pracy oddziałów i bankowości elektronicznej zlecenia przelewów, w tym do ZUS, powinny zostać dokonane odpowiednio wcześniej, najlepiej do 9 listopada.
- Podczas długiego weekendu nie będzie możliwości sprawdzenia w bankomatach salda uwzględniającego transakcje zawarte w trakcie weekendu migracyjnego.
- Ograniczona będzie funkcjonalność infolinii – klient nie zrealizuje operacji na rachunku, ale w razie potrzeby może zablokować kartę i uzyskać też informację o ofercie.
- Płatności kartą będą w pełni dostępne (zarówno w zakresie transakcji bezgotówkowych, jak i wypłat z bankomatów) – klienci mają zapewniony dostęp do gotówki.
Bank uruchomił dodatkową infolinię 22 548 29 35, gdzie udzielane są odpowiedzi na pytania związane z łączeniem systemów. Podczas weekendu 10-14 listopada oraz tuż po nim wzmocniona zostanie również obsada centrum telefonicznego, dostępnego pod standardowym numerem 801 321 123 lub +48 22 566 99 99 (dla połączeń z zagranicy) – koszt połączenia wg stawek operatora.
Ujednolicenie systemów bankowych zapewni nie tylko efektywniejsze, ale i bezpieczniejsze ich funkcjonowanie. Bank zwraca uwagę, by jak zawsze, zachować ostrożność i nie reagować np. na e-maile czy SMS-y, zachęcające m.in. do podawania danych logowania do systemów bankowych. Bank nigdy nie wysyła do klientów korespondencji elektronicznej, w której prosi o podanie danych potrzebnych do logowania czy przekazywania haseł autoryzacyjnych do transakcji.