Od jutra, 1 grudnia 2017r. startuje nowa kampania T‑Mobile na kartę. Operator promować w niej będzie – pod hasłem NeverEnding – superprostą ofertę obejmującą nielimitowane rozmowy i SMS-y w kraju i UE oraz 10 GB pakiet danych . Aktywację oferty T‑Mobile będzie premiować nowoczesnym i wyjątkowym gadżetem – okularami VR.
W T‑Mobile na kartę użytkownik ma do dyspozycji wszystko, czego potrzebuje: w opcji NeverEnding, za 25 zł na 30 dni, otrzymuje nielimitowane rozmowy i SMS-y w kraju i w UE, a do tego paczkę 10 GB Internetu w najlepszej sieci LTE (w tym 1,25 GB do wykorzystania w UE). Prosta oferta, dająca swobodę w korzystaniu z usług przy zachowaniu pełnej kontroli kosztów jest ofertą, po którą bez wahania warto sięgnąć. Ci natomiast, którzy potrzebują dodatkowej zachęty mają teraz wymarzoną okazję: T‑Mobile przygotował nowoczesny gadżet w postaci okularów VR dla wszystkich, którzy zdecydują się na aktywację powyższej oferty. Czekają one na swoich nowych właścicieli w salonach T‑Mobile. Liczba zestawów jest limitowana, warto więc się pospieszyć.
Z propozycji mogą skorzystać zarówno nowi klienci, jak i Ci, którzy korzystają już z usług T‑Mobile na kartę . Warunkiem jest aktywowanie na swoim koncie opcji NeverEnding (czyli opcji z nielimtowanymi rozmowami, SMS-ami oraz 10 GB danych za 25 zł miesięcznie). Pakiet można aktywować w każdym punkcie sprzedaży T‑Mobile lub za pomocą bezpłatnego SMS-a o treści START, który należy wysłać pod numer 469. Okulary będzie można odebrać w salonach T‑Mobile.
Promocję wspierać będzie kampania reklamowa T‑Mobile na kartę, w której Operator ponownie postawił na zabawne, nieoczywiste zestawienia obrazów. Najnowszy spot reklamowy już od 1 grudnia będzie można zobaczyć w ogólnopolskich telewizjach. Jak zwykle, przedpremierowo, przedstawiamy go poniżej:
W najnowszej odsłonie kampanii reklamowej T‑Mobile na kartę usłyszymy znany przebój lat 80. „Neverending Story”, który podkreśla najważniejsze zalety oferty na kartę od T‑Mobile.
Najnowsza kampania obejmuje także działania w kanałach digital, OOH i POS. Za kreację i produkcję spotów odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.