Firma GTS Poland Sp. z o.o., przy współpracy z AMG.net SA, uruchomiła usługę hostingu zarządzanego dla międzynarodowej grupy OnAir, z siedzibą w Szwajcarii. OnAir jest wiodącym na świecie dostawcą rozwiązań umożliwiających pasażerom linii lotniczych korzystanie z urządzeń mobilnych na pokładach samolotów. Obecnie usługi OnAir są świadczone przez GTS w Polsce w jednym z najnowocześniejszych centrów danych w Europie.
Niezawodność usługi została zagwarantowana restrykcyjnymi zapisami w umowie SLA (Service Level Agreement).W celu zapewnienia najwyższej jakości, projekt jest w pełni zarządzany przez operatora, który dedykował do tego celu zespół inżynierów, którzy przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę monitorują funkcjonowanie serwerów i aplikacji.
Jean-Damien Beaud, szef IT w firmie OnAir, powiedział: – Niezawodność to dla nas priorytet. Usługi łączności OnAir są używane przez pasażerów linii lotniczych na całym świecie i o każdej porze. Naszym celem jest dostarczanie niemal natychmiastowych informacji dotyczących stawek i rozliczeń oraz wykluczenie przestojów systemu. Centrum danych GTS, w którym działają nasze systemy billingowe i back-office, odgrywa ważną rolę w realizacji tego celu.
Ciągłość funkcjonowania centrum hostingowego ma szczególne znaczenie dla klienta.
Na serwerach zarządzanych przez GTS działają m.in. system billingowy i wspomagania biznesu (BSS), którego dostawcą jest AMG.net. Tak więc jedne z kluczowych aplikacji oraz obsługujące je serwery są zlokalizowane w tym samym miejscu i nadzorowane przez jeden zespół.
Od ponad 4 lat firma AMG.net jest odpowiedzialna za analizę, dostosowanie i implementację wszystkich systemów IT używanych przez OnAir, w tym CRM, hurtowni danych, szyny integracyjnej, mediacji i e-billing’u. AMG.net stale rozwija systemy OnAir BSS, wdrażając nowe funkcjonalności odpowiadające potrzebom dynamicznego rynku lotniczego, w szczególności kolejne funkcje analityczno-bilingowe.
– Projekt realizowany dla OnAir nie jest pierwszym prowadzonym wspólnie z AMG.net. Udane wdrożenie potwierdza partnerską współpracę na wysokim poziomie. Możliwość obsługi tak ważnego klienta, jakim jest OnAir, jest dla nas niezwykle istotna. Dowodzi, że nasze kompetencje oraz zaplecze technologiczne są oceniane równie wysoko, jak firm z Europy Zachodniej – powiedział Sławomir Koszołko, Marketing & Strategy Director w GTS Poland.
– Jest nam bardzo miło, że udało się doprowadzić do współpracy dwóch dotychczasowych Klientów – mówi Mariusz Piotrowicz, Senior Manager w AMG.net . – Jestem przekonany, że nasze doświadczenie związane z dotychczasową pracą dla OnAir i GTS Poland pozwoli wspólnie osiągać zamierzone cele.
Oferta AMG.net i GTS, poza aspektem finansowym, najlepiej odpowiadała na potrzeby klienta pod względem technologicznym. Polskim firmom udało się pokonać m.in. renomowaną konkurencję z Europy Zachodniej.