Od dziś małe i średnie firmy mogą korzystać z rozwiązań telekomunikacyjnych dostępnych do niedawna tylko dla korporacji. Korzystając z doświadczeń na rynku biznesowym Netia SA wprowadza OneOffice – całkowicie nowy pakiet usług skrojony do potrzeb start-upów oraz małych i średnich firm.
Istotą
OneOffice jest dostarczenie startującym oraz małym i średnim firmom
kompleksowej usługi telekomunikacyjnej, która obejmuje:
- telefon z praktycznie nieograniczoną liczbą połączeń lokalnych i międzymiastowych,
- szybki Internet,
- zapasową linię głosową,
- usługi hostingowe, umożliwiające założenie własnej strony internetowej poczty, oraz
- pakiet bezpieczeństwa, chroniący komunikację przed zagrożeniami z Internetu.
Wszystkie
usługi Netia dostarcza w ramach jednej umowy i jednej faktury.
Dodatkowo oferuje swoim klientom darmowe połączenia pomiędzy numerami
firmowymi i pomiędzy wszystkimi podmiotami, które zakupiły usługę oraz
korzyści skali wynikające z zakupu kilku usług u jednego dostawcy.
– Oferta
Netii wpisuje się w trendy na rynku telekomunikacyjnym. Rośnie liczba
linii stacjonarnych zamawianych przez firmy, pomimo spadku liczby
abonentów prywatnych. Z obserwacji Netii wynika, że posiadanie linii
stacjonarnej uwiarygodnia prowadzoną działalność i taki telefon jest
ciągle podstawową formą kontaktu dla klientów – podkreśla Mirosław
Godlewski, prezes zarządu Netii – Telefonia stacjonarna jest wciąż
relatywnie najtańszym narzędziem komunikacji w biznesie, a w pierwszym
okresie działalności firmy każda oszczędność jest niezwykle ważna.
W
ramach oferty klient otrzymuje od Netii urządzenie z funkcją tworzenia
sieci bezprzewodowej, do którego może bezpośrednio podłączyć komputery
(lub urządzenia do rozdzielania sygnału) oraz do 10 telefonów z
własnymi numerami. Dodatkowo w niedalekiej przyszłości oferta zostanie
uzupełniona o kolejne komponenty (np. telefonię komórkową, transmisję
danych), dzięki czemu klienci Netii uzyskają skalowalny i najbardziej
kompleksowy system komunikacji firmy.