Sprzedaż oprogramowania to jedno. O wiele istotniejszą kwestią jest odpowiednia edukacja rynku, która podnosi poziom świadomości biznesu na temat możliwości wykorzystania rozwiązań chmurowych dla poprawienia jakości funkcjonowania przedsiębiorstwa. Sumując wyniki sprzedaży rozwiązań Office 365 oraz technologii Azure, a także biorąc pod uwagę kluczową działalność edukacyjną, Microsoft przyznał firmie Onex Group tytuł Partnera Roku 2016.
Uroczystość nadania tytułu miała miejsce w trakcie odbywającej się w Toronto konferencji Worldwide Partner Conference.
Działając w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym, przedsiębiorstwa, także te z sektora MŚP, stale szukają sposobów usprawnienia swojej elastyczności działania. Obecnie coraz więcej firm korzysta z narzędzi cyfrowych, które nie tylko ułatwiają pracę w biurze, ale także pozwalają realizować obowiązki służbowe poza nim. Zdalny dostęp do poczty, kalendarzy oraz firmowych plików to coraz częściej nasze oczekiwania i standard, do jakiego dążymy. W prostej drodze prowadzi on do zdecydowanej poprawy produktywność pracy.
Budując od lat kanał partnerski, Microsoft stawia przede wszystkim na edukację, zarówno firm, z którymi blisko współpracuje, jak i samego rynku. Działania te skutkują większą świadomością przedsiębiorców dotyczącą zalet wykorzystania modelu chmury w codziennej działalności ich organizacji, usprawniania pracy personelu, czy optymalizacji kosztów prowadzenia działalności.
– Dynamicznie zmieniający się rynek usług oraz technologii informatycznych powoduje, że działania naszych Partnerów muszą zgodne z trendami, które kształtują potrzeby firm oraz klientów. Muszą cały czas nasłuchiwać sygnałów płynących od kontrahentów, ale także tych z rynku. Powinni pełnić rolę doradców, którzy wiedzą jakie wyzwania mają firmy uczestniczące w programie i jak mogą dostosować działania i technologię do jak najlepszego ich zaspokojenia. – mówi Karol Wituszyński z polskiego oddziału Microsoft.
– Tytuł Partnera Roku dla Onex Group to uznanie dla wyróżniającego się poziomu sprzedaży zarówno Office 365, jak i usług Azure wśród klientów z sektora MŚP, ale także laur za zaangażowanie zespołu, który stale dba o aktywną obecność oraz edukację rynku konsumenckiego oraz publicznego. – dodaje Karol Wituszyński.
– Od 2 lat jesteśmy największym w Polsce sprzedawcą usług chmurowych Microsoft na rynku MŚP. Tytuł Partnera Roku 2016 potwierdza ciężką pracę, której wynikiem jest nie tylko wartości sprzedaży czy ilości klientów, ale również przekazana wiedza dotycząca zarówno produktów, jak i procesów, które muszą być uruchomione w firmie, która chce z powodzeniem wykorzystywać możliwości wynikające z usługi Office 365 – mówi Jakub Hryciuk, Dyrektor Zarządzający w Onex Group.
– W mojej ocenie proces przejścia z oprogramowania oferowanego w tradycyjnym modelu na oprogramowanie, które działa zarówno stacjonarnie, jak i w chmurze, jest nieuchronny. Szczególnie, że cały czas jesteśmy pod tym względem daleko za krajami Europy Zachodniej. Jeśli sami nie zaoferujemy „chmury” klientom, prędzej czy później oni sami do nas przyjdą i o to poproszą. Warto już teraz się na to przygotować – dodaje Jakub Hryciuk.
– Nadal mamy ogromne pole do rozwoju sprzedaży rozwiązań, nawet tych najprostszych. Polski biznes tak naprawdę dopiero wchodzi w chmurę – dodaje Karol Wituszyński z Microsoft.
Partner Roku Microsoft 2016 to już drugie wyróżnienie przyznane Onex Group w ciągu ostatnich kilku miesięcy. W październiku 2015 roku firma otrzymała tytuł Partnera Roku w segmencie MŚP. O wyróżnienie tytułem Partnera Roku Microsoft ubiegało się ponad 2500 uczestników. Natomiast wyróżnienie w trakcie konferencji Microsoft Worldwide Partner Conference w Toronto w lipcu br. otrzymało 119 partnerów z każdego z 119 państw, w których Microsoft ma swoje oddziały.