sobota, 23 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Operatorzy komórkowi wydaja coraz więcej na reklamę

    Zobacz również

    O 70 proc. wzrosły wydatki operatorów komórkowych na reklamę. W ubiegłym roku na ten cel sieci komórkowe wydały 1,3 mld zł., co pozwoliło im zdobyć ok. 4,7 mln nowych klientów.

    - Reklama -

    Największe kwoty – po blisko 400 mln zł – wydały Polkomtel i Polska Telefonia Cyfrowa. Ci dwaj operatorzy byli też liderami w wydatkach na reklamę telewizyjną. Wydali odpowiednio 267,9 mln zł i 248,9 mln zł. Z szacunków GP wynika, że PTC zdobyło w 2007 roku ok. 770 tys. nowych klientów, zaś Polkomtel – ok. 1,7 mln.

    PTK Centertel – na reklamę wydał w 2007 roku ok. 300 mln zł, z czego 187,5 mln zł na reklamę w TV. Z szacunków GP wynika, że w ostatnich 12 miesiącach zdobył ok. 1,4 mln klientów.

    Sieć Play , na reklamę wydała ok. 200 mln zł, z czego 121 mln zł na reklamę telewizyjną. Sieć, która ruszyła w połowie marca, w końcu roku miała – według szacunków GP – ok. 850 tys. użytkowników.

    Z szacunków GP wynika, że zdobycie jednego nowego klienta najwięcej – ok. 500 zł – kosztowało PTC, zaś najmniej – ok. 210 zł – PTK Centertel. Średnio pozyskanie jednego klienta oznaczało wydanie na reklamę ok. 275 zł. Rok wcześniej było to 99 zł.

    ŹródłoGazeta Prawna
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO Find X8 Pro debiutuje w Europie, a wraz z nim ColorOS 15

    OPPO oficjalnie zaprezentowało najnowsze modele z flagowej serii Find – OPPO Find X8 oraz OPPO Find X8 Pro. Model...