środa, 6 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Operatorzy testują reklamy w komórkach

    Zobacz również

    Operatorzy i reklamodawcy już zaczynają testować reklamy w komórce. Za 12 miesięcy 40 proc. treści udostępnianych klientom sieci komórkowych będzie albo sponsorowane, albo z reklamami – powiedział Gazecie Prawnej Jacek Hensler, członek zarządu i dyrektor marketingu P4, operatora sieci komórkowej Play.

    - Reklama -

    Jacek Hensler twierdzi, że operatorzy i
    reklamodawcy mają do wyboru dwa typy reklamowania się w
    telefonach komórkowych: inwazyjny i nieinwazyjny. Ten pierwszy
    jest nieskuteczny, bo klienci sieci komórkowych nie lubią, jak
    im się na siłę coś narzuca.

    Dlatego reklamę trzeba zamienić na usługę.
    Dobrze zrobiona reklama jest odbierana jako użyteczna usługa
    – powiedział Pekka Ala-Pietila założyciel i prezes Blyk, operatora
    komórkowego działającego w Wielkiej Brytanii, który w zamian za odbieranie przez swoich
    klientów sześciu reklam dziennie gwarantuje im za darmo 43
    minuty rozmów w miesiącu i 217 wiadomości SMS lub MMS.

    ŹródłoGazeta Prawna
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Wyciek danych, i co dalej?

    Konsumenci rozmaicie reagują na wycieki danych. Większość beztrosko wzrusza ramionami, a nieliczni wprowadzają dodatkowe środki bezpieczeństwa IT. Naruszenia danych w...