Atos podpisał umowę z Orange Bank, który jest w 100% mobilnym bankiem operatora telekomunikacyjnego Orange, na zarządzanie i zabezpieczanie cyfrowego miejsca pracy wszystkich jego pracowników na całym świecie. Oparte na chmurze rozwiązanie Advanced Digital Workplace dostarczane przez Atos zapewni pracownikom Orange Bank nowe, ujednolicone środowisko pracy niezależne od ich lokalizacji i wykorzystywanego urządzenia. Całość rozwiązania zabezpiecza Centrum Operacji Bezpieczeństwa (SOC) firmy Atos, które
spełnia wszystkie wymagania Orange Bank i całej branży bankowej.
Orange Bank zadbał o to, aby jego pracownicy mogli pracować z dowolnego urządzenia, w każdym momencie i miejscu. Nowe podejście umożliwi pracę z domu oraz poprawi warunki współpracy, a także zapewni ciągłość działań i usług niezbędnych dla cyfrowego banku.
Aby sprostać temu wyzwaniu transformacyjnemu, Atos zaoferował podejście oparte na współpracy w Chmurze. Obejmuje to wdrożenie nowych komputerów Dell na 1200 stacjach roboczych Orange Bank (wszystkie wyposażone w platformę Microsoft 365) oraz plan pomocy technicznej, który ma wesprzeć pracowników w zarządzaniu nowymi narzędziami i zapoznaniu się z nowym środowiskiem pracy. Atos dostarcza Orange Bank innowacyjne, kompleksowe rozwiązanie skoncentrowane na pracownikach, które obejmuje najnowsze technologie zapewniające bezpieczne i elastyczne miejsce pracy.
Jako filar bezpieczeństwa, SOC orkiestrowany przez Atos jest wyposażony w specjalnie przeznaczone narzędzie badawcze: Endpoint Detection Response (EDR). Zainstalowany na różnych terminalach gromadzi i analizuje w czasie rzeczywistym działania wykonywane na różnych urządzeniach w celu wykrycia nietypowego zachowania, które może być potencjalnie powiązane z atakiem. Dzięki temu monitorowaniu, nowe techniki hakerskie są natychmiast wykrywane, co umożliwia szybką reakcję na zagrożenia.
– Środowisko pracy naszych pracowników jest obecnie bardziej niż kiedykolwiek jednym z naszych priorytetów. Potrzebowaliśmy zaufanego partnera, który wesprze nas w tej ważnej transformacji. Zespoły Atos zapewniły nam kompleksowe rozwiązania, które wzmocnią współpracę i zwiększą produktywność w naszej organizacji – powiedział Emmanuel Yoo, Chief Information Officer w Orange Bank.
– Cieszymy się, że możemy współpracować z Orange Bank i wspierać go naszą wiedzą w zakresie tworzenia bezpiecznego środowiska pracy – powiedział Jean-Philippe Poirault, EVP, Telecom, Media and Technology w Atos – Wszyscy pracownicy będą czerpać korzyści z nowoczesnych narzędzi, które wzmocnią współpracę, zapewnią dekategoryzację procesów, poprawią doświadczenia użytkownika oraz usprawnią kontrolę kosztów organizacji.
Pracownicy Orange Bank otrzymają spersonalizowaną usługę wsparcia od zespołów Atos, a także plan szkoleń z zakresu konfiguracji laptopów i obsługi platformy Microsoft 365. Wszystkie rozwiązania mają zostać wdrożone jeszcze w pierwszej połowie 2021 roku.