Orange Polska wraz z agencją Citybell Consulting przygotowały unikalny projekt dotyczący b(v)logosfery. W najbliższą sobotę odbędzie się konferencja Orange Blog Talks social skierowana do b(v)logerów zainteresowanych social media/marketingiem i technologiami. Wyróżnikiem Orange Blog Talks, na tle innych spotkań i konferencji, jest „branżowe” ukierunkowanie. Spotkania będą poświęcone różnym obszarom blogosfery. akie podejście pozwoli na pogłębione i merytoryczne dyskusje zwłaszcza, że ambicją OBT
jest pomoc w rozwoju polskiej b(v)logosfery. Spotkania będą także okazją do zdobycia praktycznych umiejętności, nawiązywania relacji, kontaktów i współpracy, poprzez udział w warsztatach i dyskusjach.
– Jako Orange Polska jesteśmy bardzo zaangażowani w świat polskich mediów społecznościach – mówi Tomasz Sulewski, szef Strategii i Koordynacji Social Media w Orange Polska. – Prowadząc wiele działań dostrzegamy, że polska blogosfera z jednej strony rozwija się dynamicznie, ale jednocześnie wielu początkujących blogerów ma problemy jak poradzić sobie z kwestiami prawnymi, budową swojej marki, czy jak reagować na propozycje współpracy? Poprzez Orange Blog Talks chcemy pomóc takim osobom, bo wierzymy, że wiedzą lepiej jest się dzielić, niż ją trzymać „zamkniętą w skrzyni”.
Pierwsze spotkanie, OBT „social”, skierowane jest do osób zafascynowanych mediami społecznościowymi, komunikacją marketingową oraz nowoczesnymi technologiami. W tym roku odbędą się jeszcze konferencje „taste” dla blogerów kulinarnych oraz „look” dla blogerów modowych.
Orange Polska od 2009 r. prowadzi swoje blogi (www.blog.orange.pl), a także angażuje się w wiele akcji marketingowych we współpracy z b(v)logosferą. Ostatnio blogerzy brali m.in. udział w kampanii Orange Free oraz Orange Travel.