Orange Finanse pojawiło się na bankowym rynku 3 lata temu. Z jego usług skorzystało już 460 tys. klientów, którzy zrobili przelewy na ponad miliard zł. Ponad dwie trzecie logowała się do banku ze swojego smartfona. W ten sposób szybko, wygodnie i bezpiecznie zarządzali swoimi finansami z każdego miejsca.
– Cieszę się, że klienci Orange Polska są nowocześni i coraz częściej wykorzystują mobilne rozwiązania w finansach osobistych. Smartfon staje się dla Polaków centrum dowodzenia ich pieniędzmi. Za pomocą telefonu robimy przelewy, bierzemy kredyty, sprawdzamy stan konta czy historię transakcji. Daliśmy klientom wygodne, łatwe oraz bezpieczne bankowanie. I tanie, co jest ważne na tak konkurencyjnym rynku – powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Transformacji, odpowiedzialny za rozwój Orange Finanse.
Orange Finanse oferuje proste do założenia konto bankowe, konto oszczędnościowe do 10 tys. zł oprocentowane nawet do 3,6 proc. Jako pierwszy polski telekom uruchomił płatność telefonem z Android Pay, która jest zintegrowana z Orange Finanse. Klient może aktywować płatność telefonem, dodać kartę debetową lub kredytową bezpośrednio w bankowości mobilnej Orange Finanse.
Tym, co wyróżnia nasz mobilny bank spośród innych ofert na rynku to m.in. unikatowy rabat na usługi mobilne i konwergentne Orange Polska. Płacąc z Orange Finanse można rocznie zaoszczędzić nawet 150 zł na usługach telekomunikacyjnych. Przez 3 lata suma wszystkich tych benefitów telekomunikacyjnych wyniosła ponad milion zł. To pieniądze, które zostały w kieszeniach klientów tylko dzięki temu, że korzystają Orange Finanse.
Orange Finanse to wspólny projekt Orange Polska, największego operatora telekomunikacyjnego w Polsce i mBanku – jednego z najbardziej innowacyjnych banków na świecie.