Spodziewasz się wizyty technika Orange w domu? Mam dobrą wiadomość. Od niedawna mamy usługę „Gdzie jest technik”. Dzięki niej można swobodnie zarządzać wizytą fachowca – przełożyć ją na inny termin, anulować czy śledzić status instalacji i naprawy. A jeśli nawet teraz nie oczekujesz technika, to przecież każdego z nas w końcu może to spotkać.
Korzystanie z „Gdzie jest technik” jest banalnie proste. Wystarczy zalogować się na naszej stronie, skorzystać z aplikacji „Mój Orange” lub po prostu kliknąć w wysłany SMS-em link, a panel zarządzania już się przed nami otwiera. Poza wspomnianą zmianą terminu wizyty technika, zobaczymy wiele innych opcji. Wśród nich śledzenie na żywo trasy dojazdu fachowca czy informacja o ewentualnym spóźnieniu. Po instalacji czy naprawie w „Gdzie jest technik” dostępna jest także ankieta, w której ocenić można, czy wszystko działa prawidłowo. Prosto i przyjemnie.
Więcej szczegółów w filmie: