Najszybszy Orange Światłowód mogą kupić wszyscy, którzy znajdują się w zasięgu dotychczasowej oferty 600 Mb/s. To mieszkańcy 76 gmin, w których rynek szerokopasmowego internetu został zderegulowany, m.in. Warszawy, Wrocławia, Bydgoszczy, Torunia, Lublina, Zielonej Góry, Łodzi, Ostrołęki, Białegostoku czy Gniezna. W sumie blisko 1,7 mln gospodarstw domowych. Tymczasem dziś ruszyła z kampania Orange towarzyszącą tej usłudze.
Urocza ruda rodzina pokazuje w niej co można robić z takim łączem. A można dużo. Sama od tygodnia wiem! I polecam. J Kampanię zobaczycie m.in. w telewizji, internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz usłyszycie ją w radio. Za jej kreację odpowiada Leo Burnett. Produkcją zajęło się Studio Tyrka, postprodukcją Orka, za dźwięk odpowiada Lunapark, a planowanie i zakup mediów to Initiative Media. Spot wyreżyserował Tomasz Goldbaum-Wlaziński.