Orange pozyskał już ponad 20 tys. abonentów usług internetowych w sieci Telekomunikacji Polskiej. Operator zapewnia jednak, że nie konkuruje bezpośrednio z Neostradą. Orange kieruje ofertę internetową przede wszystkim do klientów, korzystających z jej ofert komórkowych – pisze Gazeta Wyborcza.
„W kolejnych kwartałach również spodziewamy się dobrej sprzedaży usług, adekwatnej do zaplanowanych nakładów reklamowych” – mówi Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes zarządu PTK Centertel, operatora sieci Orange. Jak podaje Rzeczpospolita, do końca roku jej firma może pozyskać 80 – 100 tys. abonentów. Centertel świadczy usługi internetowe abonentom, którzy korzystają z taniego socjalnego planu telefonicznego i nie maja możliwości zakupu Neostrady.
Jak zapatrują się na internetowe plany Orange dotychczasowi konkurenci Telekomunikacji Polskiej? „Konkurencja to normalny czynnik rynkowy. Jedyne, czego się możemy obawiać, to możliwość uprzywilejowania Centertelu jako partnera TP – choćby pod względem tempa podłączania klientów. Będziemy się temu pilnie przyglądać i w razie czego będziemy prosili o interwencję UKE” – mówi Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii.