piątek, 20 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Orange ma już 10 milionów klientów

    Zobacz również

    Polska Telefonia Komórkowa Centertel poinformowała, że liczba klientów Orange przekroczyła już 10 milionów. Na koniec 2005 r. Orange posiadała ponad 9,9 mln klientów i 34 proc. udział w rynku. PTK Centertel zamierza w 2006 roku, mimo silnej konkurencji na rynku, utrzymać dynamiczne tempo rozwoju i stać się liderem rynku telefonii komórkowej.

    - Reklama -

    Zostanie to zrealizowane dzięki sile marki Orange, wprowadzeniu kolejnych innowacyjnych i konwergentnych produktów – w ramach strategii budowy operatora zintegrowanego w Polsce.

    „Dzięki tak szybkim i znaczącym sukcesom Orange w Polsce możemy patrzeć w przyszłość z optymizmem – mówi Marek Józefiak, Szef Grupy TP – „Jestem głęboko przekonany, że kolejne sukcesy Orange tym roku znacząco wzmocnią efektywność całej Grupy TP”.

    Dynamiczny wzrost liczby klientów Orange jest bezpośrednią konsekwencją dobrych wyników, jakie PTK Centertel osiągnął w 2005 roku oraz rosnącej pozycji marki Orange w Polsce i wprowadzanych nowych, innowacyjnych produktów i usług. Sukces rynkowy Orange wyraźnie potwierdzają najważniejsze wyniki działalności uzyskane w ubiegłym roku:

    * Dwucyfrowy wzrost przychodów – o 14 proc. (6,4 mln zł)
    * Wzrost udziału ilościowego w rynku do 34% (z 32,2% w 2004 roku)
    * Wzrost liczby klientów (netto) o 33% czyli 2,5 mln nowych (z 7,4 mln w 2004 r.)
    * 41% udział w nowych aktywacjach netto na rynku (aż 43% w 4 kw. 2005 roku)

    „PTK Centertel odniosła w 2005 roku znaczący sukces na bardzo konkurencyjnym rynku usług telefonii komórkowej w Polsce. Stało się to możliwe dzięki wprowadzeniu marki Orange oraz konsekwentnemu oferowaniu innowacyjnych usług i produktów, atrakcyjnych dla klientów we wszystkich segmentach rynku.” – stwierdził Jean-Marc Vignolles, Dyrektor Generalny PTK Centertel (CEO) -„W tym roku chcemy nadal rozwijać się szybciej niż rynek – by stać się w przyszłości jego liderem – dzięki wsparciu marki Orange i wykorzystaniu siły Grupy TP”.

    Rynek telefonii komórkowej w Polsce w 2005 roku rozwijał się bardzo dynamicznie, gdyż wskaźnik jego penetracji osiągnął ok. 77 proc., co oznacza 26 proc. wzrost w stosunku do 2004 roku. W warunkach ostrej konkurencji cenowej na polskim rynku, PTK Centertel uzyskał dwucyfrowy wzrost przychodów o prawie 14% (2005/2004) oraz wzrost udziałów ilościowych w rynku (34 proc.). Ta wysoka dynamika wynikała ze wzrostu liczby klientów w Orange o 33% (tj. o 2,5 mln).

    „W ubiegłym roku PTK Centertel osiągnął najwyższą, dwucyfrową dynamikę wzrostu przychodów wśród operatorów mobilnych w Polsce i uzyskał bardzo dobre wyniki działalności operacyjnej i finansowej”. – powiedział Jacek Murawski, Członek Zarządu PTK Centertel ds. Finansów i Administracji (CFO) -„Pomimo bardzo ostrej konkurencji i spadku cen za usługi udało nam się znacząco poprawić także istotny wskaźnik EBITDA (wzrost o ponad 16 proc.)”.

    PTK Centertel wykorzystał sukces rynkowy wprowadzonej 19 września 2005 r. marki Orange: liczba klientów wzrosła w czwartym kwartale ub. r. o rekordową liczbę 785 tys., co stanowiło 43% udziału w ogólnym wzroście bazy klientów (netto) na rynku. Bezpośredniej przyczyny tak dobrych wyników sprzedaży należy upatrywać w dobrym przyjęciu marki Orange przez Polaków. Rekordowo szybko i efektywnie przeprowadzony proces rebrandingu przyniósł już po pierwszych trzech miesiącach 45 procentową spontaniczną rozpoznawalność nowej marki Orange w Polsce oraz rosnącą popularność nowych ofert wśród klientów.

    „Coraz lepsza znajomość i rosnąca popularność nowej w Polsce marki Orange wynika z efektywnej i spójnej kampanii marketingowej, wnoszącej nową jakość komunikacji oraz odmienne niż dotychczas podejście do informacji o firmie i produktach na rynku telekomunikacyjnym w Polsce” – mówi Iwona Kossmann, Członek Zarządu PTK Centertel ds. Marketingu i Sprzedaży (CCO) – „W tym roku chcemy kontynuować dialog marki Orange z polskimi klientami, wprowadzając dla nich kolejne innowacyjne produkty: np. serwisy muzyczne i wideo w Orange World, jak również nowe programy telewizji na żywo czy wideo na żądanie z wykorzystaniem 3G/UMTS.”

    Orange jest liderem polskiego rynku telefonii komórkowej w zakresie innowacyjnych produktów jak: wyjątkowa oferta dla biznesu Business Everywhere i Blackberry oraz urządzenia z Orange Menu i mobilny kontent dostarczany przez dwa portale:
    – internetowy: www.orange.pl – znajdujący się w ścisłej czołówce wszystkich portali w Polsce z ok. 3 mln użytkowników
    – mobilny: Orange World – posiadający bogate zasoby informacyjno-rozrywkowe oraz najbogatszą w Polsce ofertę mobile-broadband (obecnie 8 kanałów programów telewizyjnych na żywo).

    W tym roku ich treści zostaną dalej wzbogacone poprzez serwisy muzyczne oraz serwisy piłkarskie.

    Orange posiada także wiodącą pozycję w Polsce w zakresie mobilnych usług opartych na technologiach szybkiej transmisji danych: GPRS, EDGE, UMTS i W-LAN. Orange oferuje obecnie ogólnopolski zasięg GPRS i obejmuje 75 proc. populacji Polski zasięgiem EDGE oraz posiada ponad 200 hotspotów w całej Polsce. Usługi 3G/UMTS zostały uruchomione 18 listopada ub.r. w pięciu miastach (Warszawa, Gdańsk, Katowice, Kraków, Poznań), m.in. w oparciu o pierwszą na rynku kartę Option Globetrotter 3G/EDGE/GPRS/WLAN. Dalszy rozwój zasięgu usług 3G/UMTS w kolejnych miastach oraz wprowadzenie usług wideo-rozmów nastąpi w Orange w tym roku.

    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Słuchawki Sony z serii 1000X teraz w kolorze Smoky Pink

    Sony poinformowało o wprowadzeniu nowej wersji kolorystycznej nagradzanych słuchawek z serii 1000X z wiodącym systemem redukcji hałasu.​​​Dwa modele z...