Raport społeczny Orange Polska po raz drugi z rzędu został wyróżniony w konkursie organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, CSR Consulting i PWC. Motywem przewodnim Raportu Społecznego Orange Polska za 2011 rok jest dialog z interesariuszami. Raport ma formę odpowiedzi na pytania i oczekiwania wobec Orange Polska, wyrażane w ankietach, w trakcie spotkań i warsztatów przez interesariuszy firmy, czyli jej klientów, pracowników, partnerów biznesowych, inwestorów oraz
organizacje społeczne.
Orange Polska od lat stara się, by odpowiedzialność społeczna była integralnym elementem strategii biznesowej i codziennych działań firmy. Obecnie Orange Polska jest liderem CSR w Polsce, firmą notowaną w pierwszym w Europie Środkowo-Wschodniej indeksie spółek odpowiedzialnych – RESPECT Index.
Konkurs „Raporty Społeczne – Nagrody za najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu” jest organizowany przez CSR Consulting, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PwC. Ma on na celu upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu (CSR), zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego i jest skierowany do firm publikujących raporty ze swojej aktywności w tych obszarach.