Orange Polska jako pierwszy operator w Polsce otrzymał certyfikat Systemu Zarządzania Środowiskowego (ISO 14001:2015) w zakresie usług stacjonarnych i mobilnych. Certyfikat potwierdza, że dla operatora ochrona środowiska jest ważna oraz że zmniejsza on swój wpływ na środowisko. To dowód na to, że Orange Polska konsekwentnie realizuje strategię i inicjatywy #OrangeGoesGreen. Otrzymany certyfikat Systemu Zarządzania Środowiskowego (ISO 14001:2015) to potwierdzenie, że operator spełnia wymogi normy ISO w trakcie dostarczania
usług telekomunikacyjnych (w tym internetu). Nie tylko w zakresie usług mobilnych, co potwierdziła certyfikacja sprzed 3 lat, lecz także – usług stacjonarnych. Certyfikat został przyznany przez British Standards Institution. BSI to instytucja ściśle związana ze standardami oraz ich stosowaniem. Audyt został przeprowadzony w 2021 roku.
Norma ISO 14001:2015 mówi o postrzeganiu ochrony środowiska, jako źródeł szans i korzyści dla firmy, a nie kłopotliwym obowiązku. Znajduje się w wielu wymaganiach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju. Jest ona jednym z podstawowych i upowszechnionych certyfikatów, które dotyczą tego tematu. Dla Orange Polska ochrona środowiska jest ważna w szczególności pod kątem emisji gazów cieplarnianych, związanych ze zużyciem energii, jak i ilości wytwarzanych odpadów.
Firma przyjęła w 2021 roku cele klimatyczne. Do 2025 roku zmniejszy swoje emisje CO2 aż o 65% oraz zdecydowanie zwiększy wykorzystanie energii ze źródeł odnawialnych – do co najmniej 60%. Nadrzędnym celem jest osiągnięcie neutralności klimatycznej netto (Net Zero Carbon) najpóźniej do 2040 roku.