piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Orange rozpoczął pilotaż wirtualnej recepcji

    Zobacz również

    Lekarze prowadzący indywidualne praktyki zostali zaproszeni do testu wirtualnej recepcji, która jeszcze w 2008 roku znajdzie się w ofercie Orange. Dzięki niej, przy użyciu internetu bądź telefonu komórkowego pacjenci mogą szybko zarejestrować wizytę wybierając dogodny termin, a lekarze zyskują natychmiastowy dostęp do swojego kalendarza, ograniczając przy tym koszty administracyjne.

    - Reklama -

    Orange, jako pierwszy operator telekomunikacyjny wprowadzi na rynek serwis internetowy zawierający wygodną aplikację do samodzielnej rejestracji wizyt przez pacjentów. Wirtualna recepcja pozwala na automatyczne wysyłanie pacjentom sms’ów z przypomnieniem o terminie wizyty lub zmianach w grafiku. Sms’y od pacjenta, są natomiast wykorzystywane do potwierdzenia terminu wizyty, co eliminuje ryzyko przypadkowych lub błędnych zapisów. Lekarze mogą skorzystać też z funkcji udostępniania informacji zawartych w kalendarzu swoim współpracownikom.

    W ramach usługi lekarz otrzymuje dodatkowo szablon, który w prosty sposób (wpisując odpowiednie informacje, dodając zdjęcia i pliki graficzne) może zamienić w stronę internetową swojej praktyki. Pozwala to wykorzystać własną lub otrzymaną od Orange domenę internetową (www.nazwafirmy.orangemail.pl). Dzięki temu, z tej usługi mogą skorzystać lekarze, którzy mają już strony internetowe, jak i Ci dla których będzie to nowość.

    W ramach pilotażu, z wirtualnej recepcji można korzystać poprzez usługi e-mail Box lub e-mail Box Pakiet. Użytkownik otrzyma skrzynkę o pojemności 1 GB wraz z licencją MS Outlook 2003 lub 2007 oraz dostęp do wirtualnej recepcji. Aplikację obsługują też wybrane telefony komórkowe wyposażone w system Windows Mobile. Po wprowadzeniu komercyjnej usługi, abonament za korzystanie z wirtualnej recepcji wynosić będzie 50 zł netto, czyli 61 zł z VAT.

    Wirtualna recepcja przeznaczona jest dla indywidualnych praktyk lekarskich, czyli grupy kilkunastu tysięcy potencjalnych klientów. Usługa pozwoli im zmniejszyć koszty funkcjonowania, poprawi efektywność oraz komfort pacjenta.

    ŹródłoOrange

    1 KOMENTARZ

    guest
    1
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ~dartagan

    a lekarzowi i tak będzie potrzebna recepcja i tak więc nie wydaje mi się to zachęcające. Po za tym do prywatnych lekarzy przychodzi bardzo duży odsetek ludzi starszych którzy przeważnie unikają kontaktów z nową technologią. Jakoś nie wyobrażam sobie że moja babcia umawia się na wizytę do lekarza poprzez sms…

    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO Find X8 Pro debiutuje w Europie, a wraz z nim ColorOS 15

    OPPO oficjalnie zaprezentowało najnowsze modele z flagowej serii Find – OPPO Find X8 oraz OPPO Find X8 Pro. Model...