Najbardziej medialną marką telekomunikacyjną w prasie i internecie w minionym roku był Orange. A skąd to wiadomo? Badanie przeprowadziły wspólnie ci, którzy się na tym znają najlepiej czyli magazyn Press oraz Press – Service Monitoring Mediów. Wyniki „Top Marka 2016” zaprezentowano dzisiaj podczas konferencji. Marka Orange na co dzień jest obecna w artykułach prasowych czy internetowych po to, by odpowiadać na potrzeby i oczekiwania klientów.
Na ten wysoki wynik wpływ miały liczba publikacji na temat marki Orange, ich zasięg i wydźwięk. Ilością punktów zmiażdżyliśmy konkurencję!
To wyróżnienie dla Orange jest dowodem na to, że działania sponsoringowe i PR’owe mają sens i wymierne skutki.
Z tegorocznego badania „Top Marka 2016” wynika, że prasa nadal stanowi podstawowy nośnik informacji i wpływa na kreowanie wizerunku marek. Poddane analizie teksty dotyczyły najpopularniejszych marek z 11 branż, które najczęściej występowały w prasie.