Z początkiem kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa, wpisująca się w nowy, globalny format komunikacyjny marki: Orange tu jest. Firma postawiła na dynamiczną opowieść, w centrum której są ludzie, w codziennych sytuacjach, kiedy towarzyszy im technologia. Wielokanałowa kampania pojawi się w telewizji, na ooh, w social mediach, digitalu.
– Zmiany technologiczne coraz mocniej wpływają na życie każdego z nas. A to właśnie najnowsza sieć 5G i światłowód jakości Orange zapewniają nam pełnię możliwości korzystania z cyfrowego świata – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska. – Motywem przewodnim kampanii są ludzie w kontekście różnorodności ich potrzeb i znaczenia dostępu do internetu. Tym, co ich łączy, to jakość sieci, na której można polegać, w różnych sytuacjach i na każdym etapie życia. W kampanii pokazano także ludzi Orange, którzy są blisko klientów. W formatach outdoorowych zobaczymy pracowników zajmujących się obsługą klientów w salonach. Nowy podpis marki „Orange tu jest” podkreśla zarówno dostępność technologii, niezawodność sieci jak i codzienne rozumienie potrzeb jej użytkowników – dodaje Paweł Patkowski.
Wraz z kampanią wizerunkową emitowane będą spoty produktowe promujące Orange Światłowód oraz usługi mobilne z technologią 5G.
W stworzeniu, produkcji oraz realizacji kampanii Orange wspiera agencja Leo Burnett. Produkcją zajęła się Filmprodukcja, a postprodukcją Studio Orka. Udźwiękowienie zrealizował Lunapark. Filmy wyreżyserował Marcin Filipek. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada Value Media, a za działania w social mediach Follow Agency.