środa, 29 stycznia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Orange: Wasze SMS-y mają wielką moc

    Zobacz również

    W ubiegłym roku przesłaliście prawie 680 tys. SMS-ów na numery charytatywne. Dzięki Waszej pomocy do organizacji społecznych przekazaliśmy ponad 3 mln zł. Dziękujemy, że macie tak wielkie serca.

    - Reklama -

    Charytatywne numery SMS są nieodpłatnie przyznawane przez operatorów organizacjom pożytku publicznego (OPP), by wspierać ważne społecznie inicjatywy. Cały uzyskany z nich dochód przekazywany jest do organizacji, która go posiada. Przydają się również w sytuacjach wyjątkowych jak np. klęski żywiołowe, katastrofy czy konflikty zbrojne, by zbierać fundusze dla ludzi znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.

    Prosta i szybka pomoc

    Klient każdego z operatorów może wysłać SMS-a pod podany przez fundację numer, z określoną treścią np. „pomagam”, „wspieram”, „pomoc” itd. Zarówno numer SMS, treść jak i kwota przekazywana za jego pośrednictwem, są komunikowane przez organizacje społeczne na banerach, w reklamach czy spotach radiowych lub telewizyjnych.

    Wysyłając SMS-a wspieracie organizację jednorazową kwotą od 2 do 5 zł netto. Jest ona pobierana z waszego konta – jeśli macie numer na kartę lub dopisywana do faktury za abonament. Po wysłaniu SMS-a każdorazowo otrzymujecie zwrotną wiadomość z podziękowaniem za udział w akcji. SMS-y charytatywne działają, dzięki wielkim sercom klientów sieci komórkowych i współpracy operatorów, którzy mimo tego, że na co dzień ze sobą konkurują, na tym polu chętnie współpracują.

    Kto może dostać numer charytatywny

    Charytatywne numery SMS operatorzy przyznają nieodpłatnie i świadczą je „po kosztach”, dlatego fundacje czy OPP ubiegające się o nie muszą spełnić kilka warunków:

    • środki z akcji mogą być przekazane wyłącznie na szczytny cel,
    • akcja musi mieć zaplanowaną dużą kampanię promocyjną w różnych kanałach komunikacji (tv, radio, internet, outdoor i inne).
    • obowiązkiem fundacji/OPP jest zadbanie, aby przyznany numer został wpisany do rejestru numerów wykorzystywanych do świadczenia usługi z dodatkowym świadczeniem, obowiązkiem fundacji/OPP jest też zapewnienie wsparcia integratora.

    Wymogi dotyczące skali akcji pomocowej są konieczne, by zebrane pieniądze, były na tyle znaczące, aby przyniosły pożytek potrzebującym i pokryły koszty utrzymania numerów. Jednej organizacji przyznajemy maksymalnie jeden charytatywny numer SMS, najczęściej na czas trwania danej akcji.

    Zgodę muszą wyrazić wszyscy znaczący operatorzy telefonii komórkowej działający w Polsce (Orange, Play, Plus i T-Mobile).

    Obecnie, charytatywne numery SMS przyznane są 18 organizacjom.

    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Analiza EY: AI, prawo i bezpieczeństwo – jakie szanse i wyzwania czekają branżę technologiczną w 2025 roku?

    2025 zdecydowanie będzie rokiem zmiany dla firm z branży technologicznej. Najnowsza analiza EY „Top 10 opportunities for technology companies...