czwartek, 17 października, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Orange: Wirtualny asystent Max pomoże wybrać smartfon

    Zobacz również

    Dzięki wykorzystaniu generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) nasz wirtualny asystent Max będzie porównywać różne modele smartfonów. Wyjaśni parametry, wytłumaczy różnice, a na koniec zaproponuje klientom urządzenia najbardziej odpowiadające ich potrzebom. Właśnie ruszyły testy.

    - Reklama -

    Pierwsze rozmowy telefoniczne z klientami Max przeprowadził w lipcu 2018 roku, a na czacie zaczął pomagać rok później. Wtedy nikt nawet nie przypuszczał jak szybko będzie się rozwijać sztuczna inteligencja w kontaktach z klientami.

    Dziś Max obsługuje ponad milion rozmów miesięcznie. Standardowo, w godzinach szczytu prowadzi jednocześnie ponad 200 rozmów telefonicznych przychodzących i ok. 50 czatów. Oczywiście jest gotowy na obsługę większej liczby połączeń, jeśli byłaby taka konieczność.

    Teraz wirtualny asystent Orange wchodzi na kolejny poziom i będzie aktywnie wspierał klientów podczas wyboru telefonu podczas rozmowy na czacie. Na początek rozwiązanie udostępniliśmy testowo małej grupie klientów, którą stopniowo będziemy rozszerzać. Naszym celem jest, aby doświadczenia klientów z Maxem były jak najbardziej naturalne i kontekstowe, jak rozmowa z konsultantem na infolinii czy w salonie.

    To innowacyjne rozwiązanie – wykorzystujące technologię GenAI – jest jednym w wielu, nad którymi pracujemy w Orange Polska.

    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO w filmowym uniwersum Marvela – marka promuje serię OPPO Reno12 przy okazji premiery filmu Venom 3: Ostatni taniec

    OPPO wkracza do świata superbohaterów, zostając partnerem filmu Venom 3: Ostatni taniec, który pojawi się w polskich kinach już...