W ubiegłym roku to był hit i kilka tysięcy uczestników. Dlatego Orange wraca z kolejnym cyklem szkoleń online dla seniorów i seniorek. Zajęcia ruszają w poniedziałek 12 lutego o godz. 9.30 na platformie ABCSenior. Zaczynamy szkolenia „Mój pierwszy smartfon. Jak zacząć korzystać ze smartfonu i wykorzystywać jego funkcjonalności na co dzień”.
Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób, które rozpoczynają przygodę ze smartfonem, jak i tych, które od dawna go używają. Zajęcia prowadzą trenerzy, którzy w prosty i empatyczny sposób pokazują, jak można wykorzystać różne, nawet mało znane funkcje smartfonów.
O tym, jak przydatna jest to wiedza, niech posłuży historia p. Mieczysława, który uzyskał ratunek podczas niefortunnej przygody w lesie dzięki umiejętności udostępniania swojej lokalizacji. A nauczył się tego na naszych zajęciach. W ubiegłym roku z naszych webinarów skorzystało ponad 6,5 tys. osób.
Uczestnicy i uczestniczki korzystają ze swoich telefonów, dzięki czemu mogą od razu przećwiczyć pokazywane funkcjonalności. W trakcie wszystkich zajęć można zadawać prowadzącym pytania na czacie. W oparciu o zapytania seniorów z poprzednich edycji do cyklu zajęć wprowadziliśmy nowe tematy.
Zajęcia realizowane są wspólnie z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej.
Plan zajęć
Zajęcia odbywają się w poniedziałki o godz. 09:30. Trwają ok. 60 minut.
Organizujemy także kursy stacjonarne tych w salonach (POS), a także szkolenia wspierane przez wolontariuszy w siedzibach Orange. Z 9 takich spotkań w 2023 roku skorzystało 197 seniorów. Natomiast w 29 warsztatach w POS-ach w całej Polsce w sumie uczestniczyło 360 starszych klientów.
OK Senior
Od 2016 roku posiadamy certyfikat OK Senior. Nie jest przyznany raz na zawsze i podlega recertyfikacji. W ramach szczegółowego audytu sprawdzane są różne zagadnienia. Przyznany nam Certyfikat OK Senior potwierdza, że nasza obsługa, zarówno na infolinii jak i w salonach jest: – bezpieczna – spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa dla Klienta 60+, – zrozumiała – jest łatwa w odbiorze dla osób starszych, – potrzebna – odpowiada na rzeczywiste potrzeby osób starszych, – przystępna – jest łatwo dostępna dla zainteresowanych.
Certyfikat to dla nas potwierdzenie, że w Orange wypracowaliśmy dobre standardy obsługi seniorów, ale też i zobowiązanie, aby robić więcej.