poniedziałek, 23 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Orange zamiast Idei

    Zobacz również

    W dniu dzisiejszym Polska Telefonia Komórkowa Centertel sp. z o.o. oraz Orange Brand Services Ltd. podpisały umowę, na mocy której PTK Centertel nabył prawa do wprowadzenia na polski rynek marki ORANGE.

    - Reklama -

    Propozycja Zarządu PTK Centertel została zaakceptowana przez obu udziałowców: Telekomunikację Polską i France Telecom.

    Zarząd PTK Centertel jest przekonany, że zmiana marki będzie miała pozytywny wpływ na działalność operacyjną i dalszy dynamiczny rozwój firmy, zwłaszcza ze względu na liczne korzyści wynikające z niej dla klientów, m.in.:

    • innowacje produktowe o globalnym zasięgu;
    • atrakcyjne oferty roamingowe;
    • nowa jakość świadczonych usług;
    • lepsza jakość obsługi klienta we wszystkich punktach kontaktu, łącznie z punktami sprzedaży;
    • ekskluzywne urządzenia spersonalizowane będące wyłączną częścią oferty Orange;
    • unikalne rozwiązania techniczne i technologiczne dostępne tylko w ramach międzynarodowej grupy.

    „Uważamy, że podejmując decyzję o zmianie marki dokonaliśmy bardzo dobrego wyboru, zwłaszcza w kontekście długofalowej strategii rozwoju naszej firmy” – powiedział Jean-Marc Vignolles, Dyrektor Generalny Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel – „Wierzymy, że dzięki naszemu pełnemu członkostwu w Orange, będziemy mogli podnieść satysfakcję naszych klientów i zaoferować im jeszcze bardziej atrakcyjne oferty – korzystając z doświadczenia i wsparcia międzynarodowej grupy. Jest to dobra wiadomość także dla naszych Udziałowców, Partnerów i Pracowników – zarówno PTK Centertel, jak i całej Grupy TP – gdyż oznacza to także wzrost wartości spółki”.

    Sanjiv Ahuja, Dyrektor Wykonawczy, Orange SA – “Orange jest jedną z najbardziej znanych i najsilniejszych marek telekomunikacyjnych na świecie, będącą motorem naszego wzrostu i sukcesu w całej organizacji działającej pod tą marką. Jest marką, której klienci ufają i kojarzą z prostymi i przejrzystymi produktami oraz usługami, spełniającymi ich potrzeby i wzbogacającymi ich o unikalne doświadczenia Orange. Jesteśmy pewni, że wprowadzenie marki Orange, także tutaj w Polsce, przyniesie również znaczący sukces.”

    „W ocenie Zarządu Telekomunikacji Polskiej wprowadzenie marki Orange będzie również szansą dla poprawy satysfakcji klientów Grupy TP oraz umożliwi PTK Centertel szybsze osiągnięcie pozycji lidera rynku telefonii mobilnej w Polsce i w ten sposób podniesie wartość całej Grupy TP” – mówi Marek Józefiak, Prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej S.A.

    Opłata licencyjna za użytkowanie znaku handlowego Orange przez PTK Centertel wynosi 1.6% rocznych obrotów PTK Centertel.

    Marka Orange została wprowadzana po raz pierwszy na rynek brytyjski w kwietniu 1994 r. W chwili obecnej, Orange jest jedną z wiodących marek na rynku telefonii komórkowej, z której korzysta ponad 54 miliony klientów w 16 krajach. Marka Orange jest uznana za jedną z najbardziej innowacyjnych o jednym z najwyższych wskaźniku rozpoznawalności. W 2004 r. dochody Orange wyniosły 19,67 miliarda euro.

    źródło: Idea

    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO na rzecz kultury: zapowiedź partnerstwa z UNESCO oraz start kampanii #CaptureMyCulture

    Z okazji swojego 20-lecia, OPPO zapowiada współpracę z UNESCO mającą na celu wspieranie edukacji kulturalnej i różnorodności poprzez nowoczesne...