Orange Polska rozpoczął w naszym kraju globalną kampanię wizerunkową pod hasłem Orange brings you closer, the rest is in your hands. Hasło w Polsce brzmi Orange zbliża, reszta zależy od Ciebie. Autorem nowej strategii komunikacji telekomu jest agencja Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe). Nowy format pokazuje historie, których bohaterowie, pomimo różniących ich zdań, znajdują wspólny język i zbliżają się do siebie.
Nowoczesne technologie, usługi telekomunikacyjne im w tym pomagają.
– Zadaniem nowej platformy komunikacyjnej jest silniejsze wyeksponowanie roli marki Orange, która pomaga swoim użytkownikom być bliżej tego, co w życiu jest dla nich ważne. Wpływ technologii na życie chcemy pokazywać z perspektywy ludzkich postaw i doznań. Orange stawia człowieka na pierwszym miejscu, takie jest DNA naszej marki i na tym opieramy nowe podejście do komunikacji – mówi Paweł Patkowski, dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.