piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Orange:Telefoniczna Opieka – pomoc w nagłych wypadkach

    Zobacz również

    Martwimy się o swoich starszych rodziców, dziadków, którzy mieszkają sami. Co zrobić, gdy dzieli nas odległość, a zależy nam na zapewnieniu im opieki w nagłych wypadach? Rozwiązaniem może być Telefoniczna Opieka – nowa usługa dla klientów sieci stacjonarnej Orange, opracowana wspólnie z Polskim Centrum Opieki. W nagłych wypadkach osoba potrzebująca pomocy, która samodzielnie nie może zadzwonić po karetkę lub bliska osobę – naciska specjalny przycisk alarmowy na telefonie lub breloczku

    - Reklama -

    który automatycznie i bezpłatnie łączy się z Centrum Operacyjno-Alarmowym.
    Konsultant na podstawie rozmowy z osobą wzywającą pomoc, ale także informacji, jakie posiada o jej stanie zdrowia, oceni sytuację i w razie potrzeby wezwie odpowiednie służby. Pozostaje on też w kontakcie z rozmówcą aż do momentu przyjazdu pomocy. Jeżeli operatorowi nie uda się nawiązać kontaktu z osobą potrzebującą pomocy, na przykład w przypadku jej zasłabnięcia, zawiadamia służby ratunkowe lub osoby bliskie wskazane wcześniej przez klienta.

    Telefoniczna Opieka, to dobry sposób, aby zapewnić naszym bliskim poczucie bezpieczeństwa. Oczywiście nie zastąpi naszego zainteresowania i opieki, ale może pomóc, zwłaszcza w nagłych wypadkach. Miesięczny koszt Telefonicznej Opieki to 29 zł.              

    W pakiecie otrzymujemy:

    • całodobową pomoc Centrum Operacyjno-Alarmowego,
    • gotowość do wykonania zleconych procedur od razu po otrzymaniu sygnału za pośrednictwem czerwonego przycisku alarmowego
    • powiadomienie jednej z osób do kontaktu o wywołanym alarmie i zaistniałym problemie według kolejności określonej podczas przeprowadzonego wcześniej wywiadu
    • w razie konieczności wezwanie karetki pogotowia ratunkowego, policji lub straży pożarnej pod adres Klienta telefoniczny nadzór oraz wsparcie psychiczne od momentu alarmu aż do przybycia wezwanych osób czy służb ratunkowych

    Kupując usługę klient otrzymuje specjalny telefon i przenośny przycisk SOS – jego naciśnięcie pozwala szybko wezwać pomoc w sytuacji zagrożenia.

    • telefon stacjonarny ma specjalnie zaprojektowaną klawiaturę z dużymi przyciskami
    • przycisk SOS jest bardzo praktyczny i przyjazny w codziennym użytkowaniu – ma niewielkie rozmiary, jest łatwy w obsłudze i odporny na zachlapania, dlatego można go nosić na szyi także podczas różnych domowych czynności
    • z umową na 24 miesiące obydwa urządzenia otrzymamy już za 1 zł
    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...