środa, 27 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Orzeźwiająca „Wodah” od Heyah

    Zobacz również

    Do końca tygodnia na stacjach kolejowych w największych miastach można będzie spotkać hostessy, które rozdają półlitrowe butelki schłodzonej wody niegazowanej.

    - Reklama -

    Napis na etykiecie „Wodah” oraz czerwona łapka wskazują, że to część teaserowej kampanii rozpoczętej w ubiegłym tygodniu na billboardach.
    Hostessy rozdają wodę na dworcach w Warszawie, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie, Lublinie, Białymstoku, Trójmieście i aglomeracji katowickiej. W okolicach dworców do reklamy outdoorowej wykorzystano nośniki AMS-u i Clear Channel o wymiarach 4×3 i 5×2 m. Poza tym we wszystkich wyżej wymienionych miastach, przy głównych szlakach komunikacyjnych oraz w miejscowościach wypoczynkowych, zakupiono nośniki 12×3 i 6×3 m firm Jet Line, Cityboard Media i Town & City. Na razie są na nich reklamy teaserowe z hasłami: „nie chodźcie na imprezy”, „nie wychodźcie z domu”, „nie jedźcie nad morze”, „nie kontaktujcie się ze znajomymi”, „nie zawierajcie nowych znajomości”, „unikajcie przyjaciół”, „nie jedźcie w góry”, „wracajcie do domów”, „nie jedźcie na Mazury”. Aby podkreślić przewrotność haseł na reklamach w kolorach czarno-białych znajduje się słowo „negatyw”. Od jutra w radiu i telewizji rozpoczną się kolejne odsłony teaserowej części kampanii Heyah.
    Za kreacje reklam odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów – Optimum Media OMD

    źródło: Press

    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Badanie EY: Rosnące koszty życia sprawiają, że chętniej korzystamy z przedświątecznych wyprzedaży

    69% konsumentów na świecie korzysta z wyprzedaży na Black Friday 64% kwestionuje rzeczywistą wartość promocji 45% martwi się, czy będzie w...