Do końca tygodnia na stacjach kolejowych w największych miastach można będzie spotkać hostessy, które rozdają półlitrowe butelki schłodzonej wody niegazowanej.
Napis na etykiecie „Wodah” oraz czerwona łapka wskazują, że to część teaserowej kampanii rozpoczętej w ubiegłym tygodniu na billboardach.
Hostessy rozdają wodę na dworcach w Warszawie, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie, Lublinie, Białymstoku, Trójmieście i aglomeracji katowickiej. W okolicach dworców do reklamy outdoorowej wykorzystano nośniki AMS-u i Clear Channel o wymiarach 4×3 i 5×2 m. Poza tym we wszystkich wyżej wymienionych miastach, przy głównych szlakach komunikacyjnych oraz w miejscowościach wypoczynkowych, zakupiono nośniki 12×3 i 6×3 m firm Jet Line, Cityboard Media i Town & City. Na razie są na nich reklamy teaserowe z hasłami: „nie chodźcie na imprezy”, „nie wychodźcie z domu”, „nie jedźcie nad morze”, „nie kontaktujcie się ze znajomymi”, „nie zawierajcie nowych znajomości”, „unikajcie przyjaciół”, „nie jedźcie w góry”, „wracajcie do domów”, „nie jedźcie na Mazury”. Aby podkreślić przewrotność haseł na reklamach w kolorach czarno-białych znajduje się słowo „negatyw”. Od jutra w radiu i telewizji rozpoczną się kolejne odsłony teaserowej części kampanii Heyah.
Za kreacje reklam odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów – Optimum Media OMD
źródło: Press