czwartek, 28 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Oskar Marketingu dla marki Era

    Zobacz również

    Podczas uroczystej Gali wieńczącej pierwszą edycję projektu Superbrands Polska, marka Era otrzymała „Oskara Marketingu”. Nominowanymi do „złotej statuetki” były również marki innych operatorów.

    - Reklama -

    Była to I edycja konkursu Superbrands w Polsce, który na świecie ma już swoją wielką renomę. Badająca siłę marek organizacja Superbrands, powstała 10 lat temu w Wielkiej Brytanii. Do dzisiaj zyskała uznanie w 41 krajach. Organizacja wyłania najsilniejsze marki na danym rynku. Nagrody Superbrands zwane ,,Oskarami Marketingu”, doceniają to, co najważniejsze: siłę i wyrazistość marki. Tytuł Superbrands jest jednym z najważniejszych wyróżnień dla brandu, przyznanym przez czołowych przedstawicieli biznesu, instytutów badań marketingowych, agencji reklamowych i mediów.

    Marka Era zwyciężyła w kategorii „Technologie”. Drugiego Oskara w tej samej kategorii otrzymała marka Sony.

    W ubiegłym tygodniu marka Era zwyciężyła również w badaniach konsumenckich ,,Super Marka 2004”. Wygrana jest wielkim powodem do satysfakcji, ponieważ badania przeprowadzone zostały wyłącznie wśród konsumentów. Era, jako jedyna firma telekomunikacyjna, otrzymała dyplom „za zdobycie sympatii klientów i zbudowanie silnej pozycji na polskim rynku”.

    źródło: Era

    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    Cyfrowe priorytety polskiej prezydencji w UE

    Zapraszamy do rejestracji by wziąć udział w kolejnej edycji Szczytu Cyfrowego IGF Polska. Spotkanie odbędzie się w tym tygodniu...