Podczas uroczystej Gali wieńczącej pierwszą edycję projektu Superbrands Polska, marka Era otrzymała „Oskara Marketingu”. Nominowanymi do „złotej statuetki” były również marki innych operatorów.
Była to I edycja konkursu Superbrands w Polsce, który na świecie ma już swoją wielką renomę. Badająca siłę marek organizacja Superbrands, powstała 10 lat temu w Wielkiej Brytanii. Do dzisiaj zyskała uznanie w 41 krajach. Organizacja wyłania najsilniejsze marki na danym rynku. Nagrody Superbrands zwane ,,Oskarami Marketingu”, doceniają to, co najważniejsze: siłę i wyrazistość marki. Tytuł Superbrands jest jednym z najważniejszych wyróżnień dla brandu, przyznanym przez czołowych przedstawicieli biznesu, instytutów badań marketingowych, agencji reklamowych i mediów.
Marka Era zwyciężyła w kategorii „Technologie”. Drugiego Oskara w tej samej kategorii otrzymała marka Sony.
W ubiegłym tygodniu marka Era zwyciężyła również w badaniach konsumenckich ,,Super Marka 2004”. Wygrana jest wielkim powodem do satysfakcji, ponieważ badania przeprowadzone zostały wyłącznie wśród konsumentów. Era, jako jedyna firma telekomunikacyjna, otrzymała dyplom „za zdobycie sympatii klientów i zbudowanie silnej pozycji na polskim rynku”.
źródło: Era