W T-Mobile stawiamy na to, by nasi klienci mogli korzystać z najlepszych ofert i technologii. Tak było również w przypadku oferty „1200 GB za darmo przez rok”, która w momencie swojej premiery stanowiła najciekawsze i jedno z najbardziej opłacalnych na polskim rynku rozwiązań dla użytkowników ofert na kartę. Dzięki temu zyskała nie tylko szerokie zainteresowanie klientów, ale i konkurencji, która uznała, że podobne oferty powinny znaleźć się również w ich portfolio.
Co równie ważne, oferta powstała w zgodzie z mechaniką właściwą dla usług na kartę, w których to korzystanie z różnorodnych bonusów jest związane z posiadaniem aktywnego konta lub pakietu, a to najczęściej oznacza konieczność comiesięcznych doładowań.
Na przestrzeni blisko rocznej obecności oferty na rynku otrzymaliśmy setki pozytywnych sygnałów od klientów na temat samej oferty i zaledwie kilka zgłoszeń związanych z jej komunikacją. Niemniej, jeśli w ocenie UOKiK-u komunikacja oferty nie była wystarczająco jasna, jesteśmy gotowi ją poprawić, tak by zadbać o zadowolenie jak największej liczby klientów.
W najbliższych dniach przekażemy UOKiK-owi materiały związane z promowaniem oferty i będziemy współpracować z urzędem, by poprawić komunikację oferty na taką, która nie pozostawia wątpliwości co do jej warunków. Podkreślamy przy tym, że bez względu na zmiany w komunikacji nasza oferta „1200 GB” pozostanie co najmniej tak samo atrakcyjna jak ta, z której obecnie korzystają już setki tysięcy zadowolonych użytkowników.