Nowy punkt informacji pasażerskiej Kolei Mazowieckich został zbudowany przy wykorzystaniu usługi plus wIVR dostarczonej przez Polkomtel S.A. Usługa łączy w sobie interaktywny kontakt z osobami dzwoniącymi oraz pełną obsługę telekomunikacyjną, między innymi łącza i numer dostępowy. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom systemu konsultanci mogą obsłużyć nawet 10 połączeń jednocześnie. Obecnie działa 7 stanowisk, z których dwa uruchomiono poza Warszawą.
Stanowiska wyposażone są w aparaty telefoniczne nowej generacji wraz z profesjonalnymi słuchawkami i mikrofonami. Konsultanci obsługujący Call Center zostali przeszkoleni w zakresie prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych. Dla wygody pasażerów udzielane informacje są podzielone tematycznie i wybierane tonowo, a rozmowy są nagrywane. W każdej chwili podróżny może połączyć się z konsultantem, wybierając tonowo odpowiedni numer z klawiatury telefonu.
Podróżni pod numerem 22 364 44 44 otrzymają informacje na temat: usług Spółki Koleje Mazowieckie i innych przewoźników (rozkład jazdy pociągów, ceny biletów, oferty), przejazdów osób niepełnosprawnych i o ograniczonej sprawności ruchowej, a także o bieżących utrudnieniach i awariach.