Panasonic Connect Europe wprowadza nowe rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, które ma rewolucjonizować handel detaliczny poprzez personalizację reklam przy użyciu sztucznej intiligencji dla klientów podczas zakupów. Sklepy mogą teraz automatycznie monitorować demografię klientów, łącząc te informacje z preferencjami zakupowymi oraz dodatkowymi danymi, takimi jak pogoda czy lokalne wydarzenia, a następnie natychmiast dostosowywać reklamy na monitorach w sklepie. Firma Panasonic nawiązała współpracę z wiodącymi specjalistami w dziedzinie danych i sztucznej inteligencji, firmą ADEAL Systems, aby połączyć swojego osobistego asystenta zakupowego CUSAAS (CUstomer Segmentation As-A-Service) z najnowocześniejszymi rozwiązaniami w zakresie kamer i monitorów profesjonalnych w handlu detalicznym, aby zapewnić wyższy poziom doświadczeń zakupowych.
Nowe rozwiązanie, zaprezentowane w innowacyjnym Centrum Obsługi Klienta (CXC) firmy Panasonic w kampusie w Monachium, jest inteligentną rekomendacją, która umożliwia sprzedawcom detalicznym wprowadzenie doświadczeń online do sklepu lub stworzenie strategii wielokanałowej poprzez wykorzystanie danych w czasie rzeczywistym do inteligentnego polecania i personalizowania komunikacji z klientami.
– To genialne rozwiązanie, które łączy informacje demograficzne – nigdy dane osobowe – z preferencjami zakupowymi i innymi lokalnymi informacjami, aby stworzyć nowe doświadczenie zakupowe. To wszystko jest dziś możliwe dzięki sztucznej inteligencji. Sztuczna inteligencja w kamerach do identyfikacji profili, sztuczna inteligencja w systemie zaplecza do sugerowania produktów oraz możliwości generatywnej sztucznej inteligencji do natychmiastowego dostarczania spersonalizowanych reklam. Oczywiście zawsze zalecamy kontrolę jakości komunikacji przez człowieka przed publikacją, ale zasadniczo jest to zautomatyzowany system AI, który może korzystać z różnych aplikacji generatywnej sztucznej inteligencji, w zależności od wyboru sprzedawcy. – Jens-Michael Pohl RETAIL TECHNOLOGY: Head of Engineering
Panasonic Connect Europe.
Rozwiązanie działa przy użyciu kamer w celu identyfikacji danych demograficznych osób w sklepie. Analiza jest dostarczana do systemu CUSAAS i łączona z dodatkowymi informacjami zewnętrznymi w celu wygenerowania sugestii produktów. Następnie sztuczna inteligencja jest używana do projektowania reklam w czasie rzeczywistym, które są dostarczane za pomocą aplikacji sygnalizacyjnej od FRAMR, zanim zostaną wyświetlone na monitorach 4K firmy Panasonic.
– Panasonic nie tylko oferuje szeroką gamę innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla handlu detalicznego, ale jest również silnym partnerem konsultingowym z dużym doświadczeniem. To, w połączeniu z możliwościami sztucznej inteligencji CUSAAS, zapewnia prawdziwie kompleksowe rozwiązanie dla sprzedawców detalicznych. Chociaż wokół sztucznej inteligencji pojawiło się wiele sensacyjnych informacji, poprzez to partnerstwo dostarczamy rzeczywistą aplikację, która umożliwia kontrolowane wdrożenie sztucznej inteligencji w obszarze marketingu detalicznego, doświadczenia klienta oraz procesów operacyjnych – Dr Vladimir Rubin CEO and founder ADEAL Systems.
– Sprzedawcy detaliczni w sklepach stacjonarnych zwracają się ku technologii, która pomaga im poprawić jakość obsługi klienta, zachęcić kupujących do powrotu do sklepu i pozostać konkurencyjnymi w stosunku do sprzedawców internetowych. Podczas gdy nasze własne rozwiązania umożliwiają większą kontrolę nad cenami i poziomem zapasów, a także zapewniają zwiększone bezpieczeństwo i zaangażowanie w sklepie, to połączone z CUSAAS, pozwala inteligentnie rekomendować produkty klientom, oferując wiele więcej Chciałbym zaprosić sprzedawców detalicznych, aby zobaczyli w akcji w naszym modelu CXC, który naprawdę ożywia możliwości w wysoce wizualny – Jens-Michael.