Panorama Firm lider wśród wyszukiwarek lokalnych w Polsce, znalazła się w prestiżowym gronie firm wyróżnionych nagrodą Laur Klienta 2014. Panorama Firm otrzymała Złoty Laur w kategorii „multimedialne wyszukiwarki firm, produktów i usług”, a także nagrodę Lider Dekady w tej samej kategorii. W tegorocznej edycji konkursu Panorama Firm okazała się bezkonkurencyjna i zdecydowaną większością głosów zdobyła 1. miejsce w swojej kategorii.
Tym samym, Panorama Firm została uhonorowana godłem Złoty Laur Klienta już po raz 9 z rzędu. W tym roku Panorama Firm otrzymała również godło Laur Klienta Lider Dekady Konkursu 2004-2014. Nagroda jubileuszowa została stworzona z myślą o firmach, które podczas minionych edycji programu osiągały najwyższe wyniki.
– Otrzymane nagrody Złoty Laur Klienta 2014 oraz Laur Klienta Lider Dekady to dla nas ogromne wyróżnienie. Od ponad dwudziestu lat wspieramy polskich przedsiębiorców, zwłaszcza z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw i bardzo nas cieszy, że nasza praca została uhonorowana tym szczególnym wyróżnieniem jakim jest Laur Klienta Lider Dekady. – mówi Bożena Chmielarczyk, Dyrektor Generalny Eniro Polska. Jestem dumna z otrzymanych nagród, ponieważ są one wyrazem opinii naszych klientów i użytkowników wyszukiwarki, a to przecież z myślą o nich tworzymy nasze produkty i usługi. Te prestiżowe wyróżnienia to dla nas także wielka motywacja do dalszego rozwoju. Będziemy dokładać wszelkich starań aby sprostać wymaganiom dynamicznie zmieniającego się otoczenia biznesowego i najbardziej wymagających klientów. – dodaje Bożena Chmielarczyk, Dyrektor Generalny Eniro Polska.
Zmiany zachodzące w Panoramie Firm są widoczne już teraz. Firma dostosowując się do realiów rynkowych i wychodząc naprzeciw użytkownikom przeszła transformację. Pierwszym etapem zmian było przejście od katalogów drukowanych do mediów on-line. Kolejny etap to coraz powszechniejsza dostępność usług firmy na urządzeniach mobilnych. Odzwierciedleniem tych zmian są m. in. otrzymane nagrody w kategorii „multimedialne wyszukiwarki firm, produktów i usług”.
Laur Klienta to ogólnopolski konkurs konsumencki, w którym w oparciu o sondaż telefoniczny oraz sondy internetowe wyłaniane są każdego roku najpopularniejsze produkty, marki i usługi w swoich kategoriach. Po zebraniu co najmniej 1 000 głosów w danej kategorii są one podliczane i wyłaniany jest zwycięzca. Konsumenci wybierając najbardziej przez siebie cenione marki przyznają im odpowiednio złoty, srebrny i brązowy laur. Zwycięzcy otrzymują godło promocyjne, które zarazem jest uznanym symbolem jakości. Już od 10 lat ogólnopolski plebiscyt przynosi producentom i dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Ranking jest obecnie największym programem konsumenckim w Polsce.