ING Bank Śląski zaktualizował aplikację mobilną Moje ING mobile o możliwość zapisywania zdjęć paragonów za zakupy. Dzięki usłudze „Paragony” klienci otrzymują łatwy dostęp do swoich rachunków za zakupy, niezależnie od czasu i miejsca. Aby dodać paragon w aplikacji Moje ING mobile wystarczy wybrać na ekranie startowym skrót „Paragony”, a następnie zrobić zdjęcie lub wybrać gotowy obraz z biblioteki
Zachowane rachunki są dostępne w sekcji „Moje Dokumenty”, w folderze „Paragony”, czyli prywatnym i bezpiecznym dysku, który bank udostępnia w systemie Moje ING każdemu klientowi.
Usługa była wcześniej dostępna w starej aplikacji ING BankMobile. Wszystkie paragony, które do tej pory klienci w niej zapisali, zostały automatycznie przeniesione do systemu Moje ING. Aby po raz pierwszy skorzystać z usługi w Moim ING mobile, należy na ekranie startowym aplikacji dodać skrót „Paragony”.