środa, 11 grudnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Parkuj z aplikacją CA24 Mobile

    Zobacz również

    Credit Agricole rozwija aplikację CA24 Mobile. Klienci banku zapłacą w niej za parkingi. To wygodne i bezpieczne rozwiązanie, które pomoże zaoszczędzić czas.

    - Reklama -

    Klienci Credit Agricole nie muszą już szukać parkometru, żeby zapłacić za parking. Zrobią to w kilku prostych krokach w swoim telefonie – szybko, bezpiecznie i bezstresowo. Wystarczy, że aktywują usługę parkingów w aplikacji CA24 Mobile. Znajdą ją w zakładce „Płatności” lub „Korzyści”. Aby kupić bilet, należy przejść do usługi, wybrać pojazd z listy lub dodać nowy, wybrać miasto oraz strefę parkowania, a także wybrać rodzaj i czas postoju. Klienci mogą parkować za pomocą funkcji Start/Stop lub wybrać własny czas parkowania. Na koniec pozostaje zatwierdzić transakcje PIN-em mobilnym i gotowe. Dla dodatkowego ułatwienia, przy włączonej geolokalizacji, aplikacja podpowie, jaki bilet parkingowy kupić.

    Płatność za parkingi w aplikacji to usługa, na którą z niecierpliwością czekali nasi klienci. Cieszymy się, że możemy udostępnić kolejne rozwiązanie, po naszym kantorze, które wykracza poza standardowe usługi aplikacji bankowej i wspiera klientów w codziennych czynnościach – mówi Marcin Olech, manager ds. bankowości internetowej.

    Usługa parkingów w aplikacji wyróżnia się możliwością personalizacji i zarządzania dodawanymi pojazdami. Klient może ustawić nazwę własną pojazdu, oznaczyć konkretny pojazd jako ulubiony (najczęściej używany) czy dodać jego zdjęcie. Przydatną funkcją jest również opcja włączenia powiadomień PUSH dla aktywnego biletu parkingowego, dzięki której aplikacja przypomni klientowi o trwającym parkowaniu. Usługa parkingów działa od najnowszej wersji aplikacji CA24 Mobile. Dlatego, jeśli klient chce korzystać z tej opcji, powinien sprawdzić, czy zaktualizował swoją aplikację.

    Dostawcą usług w aplikacji CA24 Mobile jest Mobilet.

    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem w contact center

    Aż 89% klientów jest gotowych zrezygnować z usług marki z powodu złej obsługi klienta, a 78% zapłaci więcej za...