AliExpress, największa na świecie transgraniczna platforma handlu internetowego, rozpoczyna kolejny Tydzień Znanych Marek, którego partnerem jest PayU. Z tej okazji przygotowano dla polskich klientów wyprzedaże z rabatami do 50% na produkty oferowane w ramach akcji oraz kupony zniżkowe na zakupy, ważne przy płatności przez PayU. Akcja trwa od dziś do 31 sierpnia, zarówno na stronie AliExpress, jak i w aplikacji mobilnej sklepu.
Tydzień Znanych Marek organizowany przez AliExpress to cykliczne wydarzenie mające na celu promowanie najnowszych trendów modowych w przystępnych dla polskich klientów cenach. Oprócz marek modowych, w ramach promocji dostępne będą również produkty topowych marek elektronicznych, takich jak Xiaomi, lidera rozwiązań mobilnych, oraz iLife – producenta zrobotyzowanego sprzętu AGD. Na klientów czekają kilkudziesięcioprocentowe zniżki, a dodatkowo mogą oni odebrać kupon promocyjny o wartości 3$, do wykorzystania podczas kolejnych zakupów w trakcie lub po zakończenu Tygodnia Znanych Marek. Wystarczy dokonać zakupów na platformie o wartości 25$ i opłacić zamówienie poprzez system PayU. Trzeba się jednak spieszyć, ponieważ liczba kuponów rabatowych jest ograniczona.
– W AliExpress naszą misją jest ułatwienie prowadzenia biznesu online w każdym miejscu na ziemi. Dodatkowo, umożliwiając polskim konsumentom dostęp do szerokiego asortymentu wysokiej jakości produktów w konkurencyjnych cenach poprzez transgraniczny handel elektroniczny, wspieramy styl życia oparty na wygodzie i oszczędności czasu. Dzięki współpracy z naszymi partnerami, takimi jak PayU, możemy być pewni, że zarówno kupujący, jak i sprzedający mają poczucie bezpieczeństwa podczas transakcji na naszej platformie – mówi Gary Topp, Senior Operation Manager w AliExpress.
Wspólna kampania jest kontynuacją partnerstwa, które zostało zainicjowane między AliExpress a PayU w październiku 2017 roku. Od tego czasu AliExpress bardzo dynamicznie rozwija się w Polsce, która wciąż jest kluczowym kierunkiem sprzedaży na platformie.
– AliExpress jest dla nas bardzo ważnym partnerem, a naszym głównym celem jest dostarczenie polskim klientom najwygodniejszych i najbezpieczniejszych form płatności. Kupując na AliExpress z PayU można nie tylko zapłacić w polskich złotych, ale także skorzystać z licznych akcji propmocynych, które wspieramy. Tydzień Znanych Marek jest tylko jednym z przykładów, w ostatnim czasie np. przeprowadziliśmy akcję nawiązującą do powrotu do szkoły – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, Poland Country Manager w PayU.
Polska jest centrum handlu elektronicznego i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej i ważnym rynkiem dla sprzedawców działających na platformie AliExpress. Widzimy dużą szansę na dalszy rozwój e-commerce w tym kraju i chcemy dzielić się naszą globalną wiedzą, aby umożliwić lokalnym partnerom udział w tym rozwoju. Tydzień Znanych Marek jest dla nas kamieniem milowym, podczas którego rozpoczynamy pracę nad kolejnym wydarzeniem – Globlnym Festiwalem Zakupów, znanym jako Dzień Singla, który odbędzie się 11 listopada – dodaje Gary Topp.
Do udziału w akcji promocyjnej Tydzień Znanych Marek dla polskich klientów zaproszono influencerów – jedną z przedstawicielek jest Mamiko, która w ramach współpracy z PayU przygotuje materiał wideo dostępny na YouTube.
Tegoroczny Tydzień Znanych Marek to nie koniec modowych wydarzeń, w które angażuje się chińska platforma zakupowa. AliExpress tradycyjnie już jest partnerem Guangzhou Fashion Week, podczas którego swoje prace na wybiegu pokażą najważniejsi lokalni projektanci.