Sieć zawodzi w najmniej oczekiwanym momencie? Czas pożegnać takie obawy, bo ruszyła sieć 5G Bardziej od T-Mobile. Wraz z nią wkraczamy w zupełnie nową rzeczywistość – nawet dziesięciokrotnie wyższych prędkości! O tym jest najnowsza kampania T-Mobile, w której niezwykły świat nabierających zawrotnego tempa technologicznych możliwości odkrywamy razem z Mery Spolsky – znaną artystką i bohaterką spotu. Po prostu… ściągaj, share’uj i żyj!
Jak wygląda świat zajęty… lepszym połączeniem? O tym mogą przekonać się już teraz widzowie naszej najnowszej produkcji. W ramach kampanii konfrontujemy bowiem nowe ze starym, dotychczasowe z przyszłościowym. A w ukazaniu realnych zmian, które wnosi sieć 5G Bardziej przekraczająca magiczną barierę nawet 1 Gb/s, towarzyszy nam Mery Spolsky. Wszystko po to, by uwidocznić, jak ogromną transformację może wnieść do naszego życia technologia.
Świat znowu szybszy, czyli rzeczywistość z 5G
W materiale zobaczyć możemy wiele ograniczeń w działaniu technologii, z którymi z pewnością choć raz zetknął się każdy z nas. Awaria łączności na lotnisku czy zakłócenia w transmisji wykładu odbywającego się online – to tylko wybrane niedogodności, które dla niejednej osoby mogą wyglądać wyjątkowo znajomo. Jednak już chwilę później wkraczamy do nowej rzeczywistości! Wprowadza nas do niej Mery Spolsky, która nielimitowane możliwości potrafi pokazać nie tylko w świecie muzyki. Od tego momentu wszystko pędzi, a towarzysząca użytkownikom technologia niezawodnie nadąża za ich potrzebami.
Cały 45-sekundowy spot można obejrzeć poniżej:
„Najsieć” łączy klientów T-Mobile
Dzięki sieci 5G Bardziej klienci T-Mobile mogą cieszyć się doświadczeniami najlepszej jakości. Wszystko za sprawą technologii stworzonej w oparciu o pasmo 3,7-3,8 GHz, trzy razy pojemniejszej niż sieci poprzednich generacji. Pełnię możliwości nowego rozwiązania odkrywają już pierwsi mieszkańcy licznych polskich miast, w tym Bydgoszczy, Poznania, Piły, Grudziądza, Katowic, Łodzi, Torunia, Trójmiasta, Wrocławia, Lublina, Rzeszowa, Olsztyna, Radomia, Częstochowy, Warszawy, Kielc i wielu innych miejscowości w całym kraju. A to dopiero początek!
Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji, w radiu, na nośnikach OOH, w internecie, social mediach oraz w punktach sprzedaży operatora. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VML. Materiały BTL opracowało ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.