środa, 20 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Pekao na podium rankingu Top Marka 2024 w kategorii Banki

    Zobacz również

    Bank Pekao S.A. kolejny rok z rzędu został wyróżniony za drugą najsilniejszą markę pośród krajowych banków. Ranking Top Marka, zorganizowany na zlecenie magazynu Press wyłania najsilniejsze brandy na polskim rynku, oceniane przez pryzmat wizerunku instytucji w publikacjach prasowych, internetowych oraz mediach społecznościowych.

    - Reklama -

    Badanie przeprowadzone przez Press oraz PSMM Marketing&More obejmowało materiały opublikowane w prasie, internecie oraz mediach społecznościowych w terminie od 1 lipca 2023 do 30 czerwca 2024 roku. W badanym okresie pojawiło się prawie 100 tys. publikacji na temat Banku Pekao, z czego 55,7 proc. w internecie, 41,1 proc. w social media, a 3,2 proc. w prasie.

    Najwięcej publikacji na temat banku pojawiło się w marcu br. To nieprzypadkowy termin, ponieważ Pekao świętowało wtedy swoje 95-lecie, które znalazło odzwierciedlenie w licznych materiałach medialnych. Rocznica powstania naszej instytucji była doskonałą okazją, aby przypomnieć, że historia Pekao jest również historią polskiej bankowości a nowoczesność i wszechstronność jest zapisana w naszym DNA. Bank i tym samym jego marka od niemal wieku cieszy się zaufaniem klientów. Nie ustajemy w staraniach, aby kontynuować ten trend i pozytywnie wyróżniać się na rynku – nie tylko pod kątem ilości, ale przede wszystkim jakości prezentowanych treści – mówi Paweł Jurek, rzecznik prasowy Pekao.

    – Bank Pekao S.A. po raz kolejny może poszczycić się prestiżowym wyróżnieniem, którym jest Top Marka. Jesteśmy dumni, że nasz brand ma silną pozycję na rynku, a nasze szeroko zakrojone działania marketingowe i komunikacyjne przynoszą zamierzony skutek. Marka to nie tylko kwestia fizycznego logo, ale przede wszystkim przesłanie, które mówi: możesz mi zaufać, jestem odpowiedzialnym i wiarygodnym partnerem. W przypadku banku jest to szczególnie istotne, ponieważ pozyskiwanie i utrzymywanie klientów opiera się na budowaniu silnej i trwałej relacji – powiedział Mikołaj Beda, dyrektor ds. zarządzania wizerunkiem.

    Badanie Top Marka objęło łącznie 31,5 mln wzmianek. Na tę liczbę złożyło się 1,4 mln materiałów prasowych, 11,9 mln publikacji internetowych oraz 18,2 mln wpisów w mediach społecznościowych. Siłę marki analizowano według trzech kluczowych kryteriów: liczby wzmianek, ich zasięgu i wydźwięku. Weryfikacji poddano przekaz dotyczący 830 brandów i firm. Łącznie wyłoniono 500 najsilniejszych medialnie marek.

    ŹródłoPekao S.A.
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Visa uznaje twórców cyfrowych za małe firmy

    Podczas otwarcia Web Summit w Lizbonie, Visa ogłosiła nowe zobowiązania wobec twórców cyfrowych. Uznając wpływ tej grupy na gospodarkę...