Procter & Gamble ponownie uczestniczy w największych targach elektroniki użytkowej CES, które odbywają się w Las Vegas. Wraz z innymi firmami, dla których innowacje są motorem napędowym, prezentuje efektywne metody łączenia nowych technologii ze znajomością potrzeb konsumentów, by dostarczać inteligentne produkty odmieniające codzienne doświadczenia milionów ludzi.
– Naszym celem jest, by życie stawało się nie tylko łatwiejsze, ale i przyjemniejsze dzięki wyjątkowym produktom i usługom oferowanym przez nasze marki – powiedział prezes i dyrektor generalny Procter & Gamble David Taylor. – Targi CES to dla nas okazja, by zaprezentować, w jaki sposób przekształcamy nasz biznes, aby dostarczyć nowych doznań i na nowo zdefiniować zakres tego, czego konsumenci mogą oczekiwać od produktów codziennego użytku.
Produkty P&G, które prezentowane były w P&G LifeLab CES w ubiegłym roku, spotkały się z uznaniem zarówno ekspertów, jak i konsumentów i otrzymały wiele prestiżowych wyróżnień, m.in.: Engadget „Best of CES” People Choice Award, USA Today „CES Editors’ Choice”.
W tym roku, odświeżone portfolio firmy obejmuje:
- Lumi by Pampers, rewolucyjny i zintegrowany system opieki online, który łączy dane zbierane w czasie rzeczywistym z intuicją, pomagając rodzicom przewidywać potrzeby ich maluszka. Dzięki aplikacji Lumi by Pampers rodzice mogą monitorować samopoczucie dziecka , przewidzieć jego potrzeby oraz stworzyć wspólny rytm życia. Dodatkowo, aplikacja monitoruje sen dziecka, co umożliwi łatwiejsze wprowadzenie oraz kontrolowanie rytuału zasypiania oraz wspieranie nieprzerwanego snu dziecka, które ma duży wpływ na prawidłowy jego rozwój. Lumi gromadzi informacje na temat maluszka, ale także dostarcza rodzicom wsparcie eksperckie dotyczące rozwoju, edukacji, higieny czy opieki.
- The Heated Razor od GilletteLabs – najnowsza maszynka do golenia, która dzięki innowacyjnym rozwiązaniom zapewnia długotrwałe odczucie ciepła. Podgrzewany pasek przy ostrzach sprawia, że doznania podczas golenia przypominają dotyk ciepłego ręcznika. Dzięki drążkowi ze stali nierdzewnej ciepło rozprowadzane jest szybko i równomiernie, tym samym utrzymując kojące odczucie podczas golenia. Regulowana temperatura pozwala wybrać komfortowy dla użytkownika poziom nagrzania, od 43 do 50 stopni Celsjusza, zmieniając codzienny obowiązek w wyjątkowe przeżycie.
- Oral-B iO to ogromny przeskok w kwestii pielęgnacji jamy ustnej. Innowacyjna technologia beztarciowego napędu magnetycznego równomiernie rozprowadza energię do końcówek włókien, tworząc mikrowibracje.
P&G zaprasza na stronę www.PGLifeLab.com, gdzie wirtualnie można odwiedzić wystawę prezentowaną na targach oraz obejrzeć demonstracje produktowe odbywające się na żywo podczas CES. Na stronie dostępna jest także opcja zakupu wszystkich produktów, które P&G zaprezentowało podczas wydarzenia.
– Chcemy pokazać, w jaki sposób P&G tworzy nową wartość dla konsumentów i akcjonariuszy, poprzez działanie z szybkością i sprawnością startupu napędzanego ponad 180-letnim doświadczeniem zdobywanym na rynkach całego świata – dodał Taylor.
W dzisiejszym świecie współpraca międzysektorowa jest kluczem do tworzenia innowacji wyprzedzających oczekiwania konsumentów. Dlatego też, przez cały tydzień przedstawiciele P&G nawiązywali kontakty z konsumentami, klientami oraz potencjalnymi partnerami w zakresie innowacji. P&G Ventures, studio dla start-upów na wczesnym etapie rozwoju, będzie gospodarzem P&G Ventures Innovation Challenge, wydarzenia, które stanowi punk kulminacyjny w najważniejszym, dorocznym konkursie, którego celem jest rozwijanie wartościowych biznesowo innowacji.
– Chcemy nadal być liderem, dlatego każdego dnia stawiamy sobie nowe wyzwania i podnosimy poprzeczkę, powiedziała Kathy Fish, Chief Research, Development and Innovation Officer P&G. – Szukamy i wprowadzamy nowe sposoby tworzenia innowacji, dzięki czemu jesteśmy bardziej elastyczni, lepiej połączeni i skuteczniejsi. Angażujemy naszych konsumentów jako partnerów we wdrażaniu innowacji oraz testujemy więcej pomysłów, niż kiedykolwiek wcześniej.