Wirtualna platforma P&G LifeLab Everyday oferuje interaktywną prezentację innowacji iw kategoriach produktów do domu, higieny i zdrowia, pielęgnacji i zrównoważonej konsumpcji. Firma Procter & Gamble, podczas odbywających się w tym roku wirtualnie targach Consumer Electronic Show (CES), zaprezentowała swój nowy koncept P&G LifeLab Everyday.
Ta interaktywna platforma pozwala uczestnikom wydarzenia zanurzyć sie w wirtualną rzeczywistość i poznaćnajnowsze innowacje i rozwiązania, będące wynikiem wnikliwej analizy potrzeb konsumentów, i codzienne życie pięciu miliardów ludzi na całym świecie.
– W czasach podlegających kluczowym przemianom i stale zmieniającym się środowisku, konsumenci coraz bardziej polegają w codziennym życiu na sprawdzonych, wysokiej jakości produktach – powiedział Marc Pritchard, Chief Brand Officer P&G. – Nasza platforma P&G LifeLab Everyday pokazuje, w jaki sposób nowe technologie wpływają na powstawanie innowacyjnych produktów, sprawiają, że jesteśmy prekursorem tych zmian i pozwalają tworzyć marki, dzięki którym codzienne życie staje się nieco prostsze, a przyszłość – nieco jaśniejsza.
Odwiedzający wirtualną platformę P&G LifeLab Everyday mogą stworzyć własnego awatara. Wystawę zwiedzają więc jako awatar, wirtualnie testując wiele innowacji rozwiązań technicznych dla domu i naszej planety. Mogą też obejrzeć filmy i wysłuchać prezentacji na temat innowacyjnych produktów zaprojektowanych w odpowiedzi na potrzeby konsumenta, takich jak:
- Oral-B iO: szczoteczka, która całkowicie rewolucjonizuje czyszczenie zębów – a wszystko to dzięki przełomowym, innowacyjnym funkcjom i rozwiązaniom, które podnoszą oczekiwania co do wygody i jakości szczotkowania. Wśród nich należy wymienić cichy magnetyczny układ przekazywania energii i nową końcówkę, której ruch oscylacyjno-rotacyjny uzupełniają mikrowibracje, zapewniając idealnie czyste zęby na co dzień.
- EC30: czyści czyściej. EC30 to bardziej zrównoważony środek czyszczący niż tradycyjne płyny. Wyeliminowano z niego wodę i do minimum ograniczono skład chemiczny. Zrezygnnowano także z plastikowego opakowania. Ten niezwykły preparat aktywuje się w ciągu kilku sekund pod wpływem wody, tworząc gęstą pianę, która usunie nawet najbardziej uporczywe zabrudzenia.
- Elektryczny odświeżacz powietrza Febreze Fade Defy: pierwszy dostępny na rynku odświeżacz powietrza do kontaktu, zawierający mikroprocesor, który cyfrowo reguluje optymalną ilość i moc zapachu, wykorzystując do tego bardzo precyzyjne badania konsumenckie. . Dzięki temu zachowuje świeżość przez aż 50 dni![1] W dodatku produkt został wyposażony w lampkę LED, która zapala się, kiedy należy wymienić wkład.
- Microban 24: rewolucyjny środek do dezynfekcji domu, który chroni powierzchnie przed rozprzestrzenianiem się i rozwojem bakterii przez 24 godziny (po zastosowaniu zgodnie z instrukcją) – nawet po wielokrotnym dotknięciu dezynfekowanej powierzchni[2].
- Dawn Powerwash Dish Spray: pozwala myć naczynia w trakcie gotowania i tym samym zachować czystość w kuchni. Spray wytwarza pianę, która przylega do zabrudzeń na naczyniu[3], dzięki czemu nie ma potrzeby namaczania, a usunięcie zapieczonego tłuszczu trwa pięć razy krócej. Wystarczy SPRYSKAĆ, WYTRZEĆ i OPŁUKAĆ do czysta.
- 50-Liter Home Coalition: nowa inicjatywa zapoczątkowana przez P&G, w której uczestniczą przedstawiciele różnych branż i organizacji. Jej celem jest stworzenie zrównoważonych rozwiązań technicznych i praktyk, które mają zmienić sposób wykorzystania wody w gospodarstwach domowych i miejskim systemie wodno-kanalizacyjnym w związku z niedoborem wody w miastach.
Na platformie P&G LifeLab Everyday znajduje się również zakładka kontaktowa (Connect with P&G), za pośrednictwem której partnerzy i przedsiębiorcy mogą podzielić się swoimi najnowszymi pomysłami i inspiracjami z ekspertami P&G od innowacji i technologi. Z kolei w zakładce Współpraca (Work with Us) potencjalni kandydaci zainteresowani pracą w P&G mogą porozmawiać o możliwościach rozwoju kariery z przedstawicielami firmy odpowiedzialnymi za pozyskiwanie talentów.
W amfiteatrze P&G LifeLab Everyday odbędzie się trzecia edycja corocznego konkursu Innovation Challenge, w którym wybrani młodzi przedsiębiorcy zaprezentują swoje najnowsze innowacyjne rozwiązania i powalczą o możliwość współpracy z organizacją P&G Ventures przy rozwoju produktu. Ponadto w amfiteatrze nasi eksperci z działów zajmujących sie produktami do pielęgnacji jamy ustnej (Oral Care) i produktami dla utrzymania czystości w domu (Home Care) zaprezentują ostanie osiągniecia innowacyjne marek P&G. Odbędzie się tu także wyłączny pokaz przygotowanego przez markę Bounty filmu „How to keep a healthy home” o szybkości, z jaką rozprzestrzeniają się bakterie w kuchni, w którym mikrobiolog dr Charles Gerba radzi, jak utrzymać czystość w domu.
– Po zakończeniu targów CES platforma P&G LifeLab będzie działać dalej pod adresem www.pglifelab.com – Wierzymy, że P&G LifeLab ma przed sobą wspaniałą przyszłość także po zakończeniu targów CES – powiedział Phil Duncan, Global Design Officer P&G. – Inwestujemy w tę innowacyjną wirtualną platformę, ponieważ uważamy, że najlepszym sposobem na utrzymanie kontaktu z konsumentami, partnerami, mediami i innymi zainteresowanymi z całego świata jest zaproszenie ich za kulisy innowacji bez względu na czas i miejsce, w którym akurat przebywają.