Ponad 260 filmowych śród i niemal 6 milionów widzów – to bilans 5 lat akcji Środy z Orange, w ramach której klienci Orange do zakupionego biletu do kina otrzymują drugi w prezencie dla zaproszonej przez siebie osoby. Z okazji urodzin, na profilu Orange Film na facebooku i twitterze przygotowano konkurs, w którym można wygrać podwójne bilety do Multikina.
– W Orange wprowadzamy rozwiązania, dzięki którym nasi klienci otrzymują więcej. Wspieramy ich w realizowaniu pasji i umożliwiamy dzielenie się emocjami z przyjaciółmi i bliskimi. 6 milionów widzów Śród z Orange to dla nas wspaniały prezent na piąte urodziny akcji oraz potwierdzenie, że warto być w Orange. Nasze działania oferujące klientom dodatkową wartość, czyli na przykład Środy z Orange lub Orange Warsaw Festival czy Orange Kino Letnie, mają pozytywny wpływ na zaufanie klientów do firmy i ostateczny wybór operatora – mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska.
Środy z Orange miały swoją premierę w kwietniu 2009 roku, od 2012 roku akcja jest realizowana w 31 kinach sieci Multikino w całym kraju. W ubiegłym roku najwięcej widzów środowych seansów zgromadziły brytyjska produkcja „Czas na miłość”, długo oczekiwana druga część trylogii „Hobbit: Pustkowie Smauga”, a także animowane dzieło wytwórni Walt Disney Pictures – „Kraina lodu”. Z kolei 2012 upłynął niekwestionowanie pod znakiem Jamesa Bonda i hitu „Skyfall”. Aby wybrać się do kina i skorzystać z akcji Środy z Orange wystarczy wysłać sms o treści FILM pod nr 241.
Urodzinowy konkurs w mediach społecznościowych polega na odgadywaniu najlepszych filmów z ubiegłych lat. Należy podać tytuł filmu i wpisać go z hashtagiem #wŚrodyZOrange. Nagrodą są podwójne bilety do Mulitikna.
Miłośnicy kina znają zapewne też inne projekty Orange związane z filmem takie jak Kino Orange czy Orange Kino Letnie. Objazdowe Kino Orange to projekt, przygotowany specjalnie dla miast i miejscowości, w których na co dzień nie ma kin. Orange Kino Letnie to największy wakacyjny festiwal filmowy w Polsce.