poniedziałek, 18 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Pierwsza kampania B2C Euro RSCG dla TP SA

    Zobacz również

    Ruszyła pierwsza kampania B2C dla Telekomunikacji Polskiej SA autorstwa agencji Euro RSCG, wspierająca plany taryfowe usług głosowych. Kampania obejmuje telewizję, kino, prasę, outdoor, radio, Internet oraz materiały POS.

    - Reklama -

    Kampania dla TP SA to sześć spotów telewizyjnych, które począwszy od 17 września (pierwszy film, kolejne od 1 października) emitowane będą w głównych stacjach telewizyjnych.

    Team kreatywny zaangażowany w prace przy kampanii to: Cesar Pueblo i Antoni Korzeniowski pod nadzorem Dyrektora Kreatywnego Euro RSCG Jacka Szuleckiego.

    Ze strony Euro RSCG za przygotowanie oraz realizację kampanii odpowiedzialni byli: Agnieszka Radawiec – Group Account Director, Paulina Siennicka Account Manager. Produkcją zajęła się Monika Zgórzak. Za zakup mediów odpowiada Initiative Media.

    ŹródłoEuro RSCG
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Visa Flexible Credential zmienia karty z myślą o cyfrowej przyszłości i staje się rozwiązaniem globalnym

    Karta płatnicza nie zmieniała się przez lata. Została stworzona dla analogowego świata – jedna karta służąca do jednego celu,...