Grupa TP wprowadziła do sprzedaży w swoich salonach Telewizję na Kartę HD – produkt Grupy TVN. Wszyscy, którzy zdecydują się na zakup zestawu TNK w salonie TP lub Orange w grudniu i w styczniu, otrzymają dodatkowo do 2 miesięcy darmowego dostępu do pełnej oferty. Ponadto, w styczniu telewizja n rozpocznie sprzedaż mobilnego dostępu do internetu Orange Free. To pierwsze efekty ramowej umowy o współpracy, którą obydwie firmy podpisały w październiku tego roku.
– Start sprzedaży Telewizji na Kartę w salonach TP i Orange, a także dystrybucja przez telewizję n mobilnego internetu Orange Free, to pierwszy krok, który wypełnia treścią naszą umowę z Grupą TVN. To też przedsmak naszych kolejnych wspólnych ofert, nad którymi już pracujemy. Jestem przekonany, że nasza współpraca stworzy nową jakość na rynku płatnej telewizji i internetu – powiedział Maciej Witucki, prezes Grupy TP. – Chcemy, by nasi klienci mieli dostęp do najlepszych treści programowych, a współpraca z Grupą TVN, solidnym i doświadczonym partnerem, pomoże nam w realizacji naszej strategii. To właśnie klienci są największymi beneficjentami tego partnerstwa, ale warto pamiętać, że przyniesie ono też wymierne korzyści naszym firmom, pozwoli racjonalnie wykorzystywać wspólny potencjał i jednocześnie optymalizować koszty – dodał.
– Dzisiejsze symboliczne odsłonięcie logo telewizji n na pierwszym salonie TP Orange, stanowi realny dowód rozwoju współpracy pomiędzy Grupami TP i TVN. Tym samym w pełni dotrzymujemy obietnicy danej przez Prezesa Wituckiego podczas ostatniej konferencji i jako partnerzy jesteśmy w pełni gotowi do realizacji współpracy pomiędzy TP i n.
N jest najbardziej innowacyjną platformą płatnej telewizji w Polsce, co zostało niedawno potwierdzone poprzez wprowadzenie pierwszego serwisu 3D. Gwarantuje to realizację celów TP jako dostawcy najlepszych innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla swoich klientów.
– W tym roku poszerzyliśmy naszą ofertę o 10 kolejnych kanałów HD i na dzień dzisiejszy oferujemy 20 kanałów HD, co czyni naszą ofertę największą na rynku. Wierzę, że nasza wspólna oferta zyska uznanie i sympatię naszych klientów. Dzięki temu mamy szansę na realizację EBITDA Grupy TVN o łącznej wartości przynajmniej 100 mln złotych w pięcioletniej perspektywie – powiedział Markus Tellenbach, Prezes Zarządu Grupy TVN.
Telewizja na Kartę HD to dostęp do bogatej oferty kanałów tematycznych, w tym w jakości High Definition, bez konieczności podpisywania umowy i opłacania abonamentu. Usługa działa na zasadzie doładowania, podobnie jak w przypadku telefonu komórkowego na kartę. Klient sam decyduje, kiedy doładuje swoje konto, jakie kanały i przez jaki czas chce oglądać.
W zestawie startowym, który można już kupić w ponad 250 salonach TP i Orange, znajduje się dekoder HD z funkcją „nagrywarki’’ i wbudowanym tunerem naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T oraz karta umożliwiająca odbiór pełnej oferty programowej, czyli pakietów: Domowego HD i Domowego HD Premium przez 3 miesiące od dnia aktywacji. Na start współpracy firmy zaproponowały promocję dla klientów, którzy kupią Telewizję na Kartę HD w salonie TP i Orange. Jeśli zdecydują się na usługę jeszcze w grudniu, otrzymają dodatkowe dwa miesiące dostępu do pełnej oferty bez opłat. Ci, którzy zdecydują się skorzystać z oferty w styczniu, otrzymają w prezencie jeden dodatkowy miesiąc.
Ponadto, od stycznia na stronie www.n.pl będzie można kupić mobilny dostęp do internetu Orange Free. Oferta Orange daje możliwość łączenia się z siecią we wszystkich technologiach, dzięki czemu użytkownicy Orange Free mogą korzystać z największego w Polsce zasięgu szybkiego mobilnego internetu. Technologie 3G (UMTS, HSPA oraz HSDPA) zapewniają zasięg na terenach miejskich, a technologia radiowa (CDMA), dostępna tylko w Orange, umożliwia korzystanie z internetu o prędkości do 1 Mb/s poza miastami, gdzie inni operatorzy z reguły zapewniają dostęp z prędkością czterokrotnie niższą.
Dodatkowo, w ramach współpracy Grupy TP i Grupy TVN, klienci korzystający z neostrady z telewizją mają w ramach bezpłatnej usługi „TV na życzenie” dostęp przez 7 dni od daty emisji do wybranych programów emitowanych na kanale TVN, a w przyszłości także na innych kanałach tego nadawcy. Znajdą tam popularne seriale (np. „Majka”, „Usta usta”, a także nowe seriale z wiosennej ramówki), programy rozrywkowe takie jak ”You can Dance”, „Taniec z Gwiazdami” czy „Mam talent”, motoryzacyjne: „Automaniak”, „Zakup kontrolowany”, magazyn reporterów „Superwizjer”, programy typu reality show oraz wiele innych z wiosennej ramówki TVN.
Ponadto w wideo na życzenie klienci TP będą mieli przedpremierowy dostęp do polskich seriali i filmów fabularnych.