Grupa Interia szykuje medialną ofensywę na Euro 2020. 11 czerwca wystartuje Strefa Euro 12:00, codzienny program na żywo, z udziałem ekspertów i gości ze świata sportu i show-biznesu. Pojawią się komentarze audio do wszystkich meczów oraz unikatowe relacje wprost ze stadionów. Dopełnieniem działań Interii będzie emisja nowej odsłony kampanii, w której Wilfredo Leon zachęca do śledzenia Euro 2020 w Sport Interia.
– Jesteśmy gotowi na relacjonowanie Euro 2020 na najwyższym światowym poziomie. Powiększyliśmy zespół Sport Interia. Pojawią się także zupełnie nowe produkcje i formaty, które zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wymagających kibiców. Tym, którzy są znudzeni komentarzem telewizyjnym, bądź w trakcie meczów mistrzostw Europy będą podróżować oferujemy dynamiczny komentarz audio – mówi Michał Białoński, dyrektor serwisu Sport Interia.
11 czerwca odbędzie się premiera programu Strefa Euro 12:00. Będzie on nadawany codziennie na żywo o godz. 12:00 w Interii oraz serwisie Ipla aż do zakończenia turnieju. Program poprowadzi Paulina Czarnota-Bojarska, dziennikarka stacji Polsat Sport. Za realizację produkcji odpowiada Ipla. Każdy odcinek Strefy Euro 12:00 będzie podzielony na 4 segmenty:
- Szybka Kontra – relacje ze stadionów przygotowane przez Michała Białońskiego, Sebastiana Staszewskiego i Dariusza Wołowskiego z redakcji Sport Interia,
- Sieciówka – przegląd Internetu po każdym meczu,
- Sędzia Kalosz – łączenie na żywo z Łukaszem Rogowskim, cenionym ekspertem sędziowskim Sport Interia, na temat pracy arbitrów,
- Rozmowy z ekspertami i gośćmi ze świata sportu i show-biznesu m.in. Mateuszem Święcickim, Piotrem Dumanowskim z Eleven Sports, Hirkiem Wroną, youtuberem „Duży w maluchu”, Łukaszem Jurkowskim, sportowcem i gwiazdą stacji Polsat oraz Piotrem Zolą Szulowskim, popularnym stand-uperem.
- Wszystkie mecze turnieju będę w Interii relacjonowane na żywo w formie komentarza radiowego i tekstowego. Przy mikrofonie usłyszymy gwiazdy stacji Polsat Sport (Bożydara Iwanowa, Andrzeja Niedzielana, Cezarego Kowalskiego, Artura Wichniarka, Marcina Feddka i Radosława Majewskiego).
Z okazji rozpoczęcia mistrzostw Europy w piłce nożnej Grupa Interia uruchomiła drugą odsłonę kampanii reklamowej z udziałem Wilfredo Leona. Najlepszy siatkarz świata zachęca w niej do śledzenia poczynań „Biało-Czerwonych” w serwisie Sport.Interia.pl.
Przygotowany przez redakcję Sport Interia serwis Euro 2020 będzie zawierał interaktywne formy zabawy. Kibice znajdą w nim m.in. angażujące quizy sprawdzające wiedzę (Euro Sprawdzian) oraz wezmą udział w wyborze najpiękniejszej fanki turnieju w konkursie organizowanym wspólnie z serwisem Maxmodels. Dodatkowo pojawi cykl artykułów o tajemnicach i sekretach mistrzostw Europy oraz merytoryczne analizy błędów sędziowskich podczas Euro 2020.