Plantronics po przejęciu w 2018 roku Polycom, ogłosił rebranding marki – połączone firmy przekształciły się w Poly. Ich cel pozostaje ten sam – oferować najwyższej jakości rozwiązania w dziedzinie komunikacji i współpracy. Wykorzystując bogate doświadczenie i kompetencje obu przedsiębiorstw, Poly będzie dostarczać najwyższej klasy urządzenia końcowe w zakresie konferencji głosowych, wideokonferencji, telepresence, a ponadto system Habitat Soundscaping oraz szereg rozwiązań
software’owych i usług wsparcia.
– Nowa marka reprezentuje różne elementy naszych dotychczasowych dokonań, które teraz łączymy ze sobą. Na rynku nie ma firmy o równie bogatej ofercie urządzeń i usług komunikacyjnych dla różnych platform, a prawdziwa wartość polega na tym, że ich połączenie umożliwia ludziom znacznie bardziej efektywną pracę – powiedziała Amy Barzdukas, dyrektor ds. marketingu Poly.
W portfolio firmy Poly znajdziemy m.in. pełną gamę zestawów słuchawkowych, telefonów biurkowych i konferencyjnych, a także szereg rozwiązań przeznaczonych do współpracy wideo. Tym samym Partnerzy będą mieli dostęp do najbardziej wszechstronnych produktów z dziedziny komunikacji zintegrowanej, które odpowiadają na różne potrzeby klientów końcowych.