Platforma nc+ rozstrzygnęła rozpisany w listopadzie 2017 roku przetarg na przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej marki. Agencja Havas Warsaw została wyłoniona spośród innych zaproszonych do przetargu agencji. Firmy rozpoczną stałą współpracę w połowie stycznia tego roku. W ramach powierzonych zadań agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji kreatywnych dla kampanii reklamowych w kanałach online i offline, egzekucję działań marketingowych oraz obsługę 360 stopni.
– O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty nowej platformy komunikacyjnej wspierającej strategiczne cele nc+. Bardzo cieszymy się z tego, że będziemy mogli rozpocząć stałą współpracę z agencją Havas Warsaw.– powiedział Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu platformy nc+.
Platforma nc+ podpisze również osobną umowę projektową z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT, która brała udział w ogłoszonym przetargu, na mocy której agencja będzie realizowała dla platformy nc+ wybrane projekty komunikacyjne.
Do przetargu zostały zaproszone agencje 180heartbeats + JUNG v MATT, 2012 Agency, Havas Warsaw, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi IS oraz VML Poland.
Za dotychczasową obsługę platformy nc+ odpowiadała agencja 2012 Agency.