Sieć komórkowa Virgin Mobile rozpoczęła swoją działalność w Polsce. PayU będzie odpowiedzialna za obsługę płatności za doładowania telefonów i sprzedaż starterów nowego operatora. Virgin Mobile to globalna marka, która powstała w 1999 r. w Wielkiej Brytanii. Obecnie z usług Virgin Mobile korzysta niemal 20 mln użytkowników w dziewięciu krajach. Operator ma teraz szansę zwiększyć tę liczbę docierając z konkurencyjną ofertą także do potencjalnych klientów z Polski.
– Polska jest pierwszym krajem na mapie ekspansji sieci Richarda Bransona w Europie Środkowo-Wschodniej. Jako PayU również jesteśmy bardzo aktywni w tym regionie, nie wykluczamy więc, że to dopiero początek naszej współpracy z Virgin Mobile – mówi Marcin Jabłoński, CEO PayU Group in Europe.
Startery (samą kartę z numerem lub telefon z kartą gratis) można zamówić przez Internet, płacąc kontem PayU, lub kupić w kioskach, salonach prasowych, na stacjach benzynowych oraz sieciach handlowych.
Zasilenia telefonu również można dokonać na kilka sposobów: przez Internet, elektronicznie w wybranych punktach sprzedaży lub za pomocą karty zdrapki. Do każdego doładowania telefonu Virgin Mobile dodaje 50 proc. jego wartości.
-Abonenci, którzy zdecydują się na płatność za starter lub doładowanie przez Internet będą mogli skorzystać w koncie PayU z przelewu z jednego z 24 banków albo płatności kartą VISA lub MasterCard. Każdy znajdzie więc najlepszą dla siebie i sprawdzoną metodę – mówi Michał Kubacki, Key Account Manager PayU.
Najprościej i najszybciej można doładować telefon po zalogowaniu się do Klubu Virgin. Wystarczy kliknąć przycisk „Doładuj się”, wybrać numer telefonu i kwotę doładowania. Kolejny krok to autoryzacja w PayU. Jeśli abonent nie ma konta PayU, może je w prosty sposób założyć. W ciągu kilku chwil numer zostanie doładowany, a kupujący otrzyma potwierdzenie zarówno na telefon, jak i na adres e-mail.